Det klør så jeg er ved at blive sindssyg!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Det klør så jeg er ved at blive sindssyg!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    JoetzeJoetze
    Medlem

Jeg tror jeg bliver vanvittig! Igår aftes kløede det en del på maven og brystet – det har jeg oplevet før, og det plejer at gå i sig selv igen – men denne gang blev det bare værre og værre. Efter jeg gik i seng fortsatte denne ulidelige kløe, og det vekslede mellem arme, lår, hals, ben, hænder og fødder. Efter to timer var jeg ude og vaske hele kroppen med lunkent vand og smurte mig ind med parfumefri fugtighedscreme. Det hjalp lidt, men kløen fortsatte alligevel i en sådan grad at jeg ikke kunne sove. I dag klør det også stort set overalt, jeg ved ikke hvordan jeg skal overleve aftenen, jeg er ved at blive sindssyg!!

Er der nogen der har oplevet det samme, nogen der har nogle magiske tips? Jeg har brugt den samme bodylotion hele graviditeten og er normalt ikke allergisk. Er graviditetskløe virkelig så slemt??

Josefine 38+0

Anonym
    Gæst

Hej Josefine

Jeg vil råde dig til at kontakte FG i morgen og bede om at få taget en blodprøve og få tjekket dine levertal.
    Jeg havde graviditetskløe i begge mine graviditeter pga påvirkning af leveren, og kan genkende dine symptomer.

Mvh
    Rikke

Carola27Carola27
    Medlem

Jeps du skal lige tale med FG. Jeg var selv afsted til tjek før jul pga kløe. En blodprøve kan påvise om det er leverbetinget graviditetskløe. Hvis det ikke er det, så prøv med anthiastamin (?). Det fik jeg af lægen, og så ellers kølige bade. Jeg kløede i 14 dage. Det gik i sig selv, og nu er det kommet igen…suuuuuk.

Carina 36+4

Anonym
    Gæst

Tjek med fødegang, og indtil da, for at lindre kløen, brug zinksalve. 🙂
    -monica 38+4-

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.