Så kom jeg på medicin….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Så kom jeg på medicin….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hun er da heldigvis “færdigbagt”, så det går ikke helt galt hvis hun kommer ud nu. Sikke noget træls noget med medicin. Hvor længe skal du tage det? Indtil blodtrykket er faldet? Indtil fødslen? Eller også efter fødselen?
    kh monica 39+1

Anonym
    Gæst

Blev indlagt på sygehuset i torsdags, fordi mit blodtryk var steget til 172 over 120.
    Måtte ikke komme hjem, men overlægen forbarmede sig over mig. (vores søn blev nemlig 7 fredag).
    Nå men jeg får nu medidcin for mit blodtryk, og håber på at det hele løser sig.

Så fik jeg at vide at jeg sikkert ikke ville få lov til at gå min termin ud (er sat til den 20. januar). Så det bliver meget spændende…

Jeg er nu glad for at jeg er kommet forbi julen, nytåret og Daniels fødselsdag – så nu kan hun bare komme ud når hun vil……………..

Knus og trætte tanker
    Rikke 37+6

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Rikke

Hvor er det træls som vi siger her hvor jeg kommer fra:o)
    Håber du har fået det bedre.
    Og som Monica også skriver så er hun jo “færdig” så nu kan du se frem til at hun kommer ud til dig!

Held og lykke med de få dage du har tilbage med stor mave på:o)
    Mia1204 37+3

Anonym
    Gæst

ja det er træls, men ja hun er “færdig” og må gerne snart melde sin ankomst…

Mht. pillerne, så ved jeg lige så lidt som jer. Det eneste jeg er sikker på, er at jeg skal fortsætte med dem graviditeten ud.
    Hvad der så skal ske bagefter, ved jeg ikke endnu…

Men tak for de søde tanker…
    Knus Rikke 37+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.