x dream stel til oddervognen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 x dream stel til oddervognen

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Er der nogle af Jer der her erfaringer med dette? Er lidt nysgerrig med om det kan være i jeres bagagerum sammen med kassen – og hvilken bil I i såfald kører i…

ollemandenollemanden
    Medlem

Hey
    Har ingen erfaringer med x dream stellet. Men jeg er vildt forelsket i det… :o)
    Men det findes ikke til tvillingevogn såe… ja, det var ikke det vi valgte.
    Det fylder jo noget mindre i højden når det er slået sammen end alle andre typer stel, så mon ikke i kan have det i bilen..?
    Hilsen Anette

svanvejsvanvej
    Medlem

Hej.
    Købte en odder x dream til min søn som er fra 2003 og jeg må sige at jeg har været meget tilfreds. Stellet fylder absolut intet (kørte dengang i en citroen c3; ikke ligefrem den største bil!) og det vejer heller ikke meget. Kan kun anbefales. Skal snart have den i brug igen…har lige fundet den frem fra loftet og den er så god som ny. Det er virkelig en super kvalitet..
    Venlig hilsen Cathrine 34+2

Anonym
    Gæst

Hej

Er lige på besøg fra december termin.

Vi bestilte i september en Odder barnevogn, som vi får her i begyndelsen af december. Vi valgte X-Dream stellet, primært fordi det ikke vejede så meget som det almindelige stel. Da vi fik stellet præsenteret, viste sælgeren os, hvor meget det fyldte klappet sammen ? hvilket ikke var meget. Det var en ekstra fordel udover vægten, da min bil ikke er så stor.

Den eneste ulempe, som vi fandt ved stellet var prisen, men fordelene overskyggede altså ulemperne for os. Nu håber jeg bare, det også fungerer i praksis. 😉

Mvh
    Kaf (35+2)

MetteC1MetteC1
    Medlem

Vi har også valgt et x-dream stel til vores Odder. Vi var ikke i tvivl om hvad vi skulle vælge, da vi prøvede at skille de to stel-typer ad i Babysam!! Det vejer ikke ret meget i forhold til det andet stel og er også lavere. Jeg tror faktisk du kan se målene på enten Odders hjemmeside eller på Babysams… Så vidt jeg husker er der vist også 2-4 kg i forskel på vægten alene..

Mette
    31+3

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.