plukkeveer

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej tøser

Hvor mange plukkeveer tror I gennemsnitligt I har om dagen? (hvis I da har nogen?) Jeg er i uge 26 og i de seneste uger synes jeg, har jeg har haft en del plukkeveer. Kan ikke rigtigt lure, hvad der er normalt, og hvornår jeg bør være bekymret. På en almindelig dag har jeg typisk ca. 20-30 plukkeveer. De kommer spredt ud over dagen, nogle gange når jeg ligger stille, andre gange, når jeg bevæger mig. Er det normalt, eller prøver min krop at fortælle mig, at jeg skal geare ned??

Marie

Anonym
    Gæst

Hej Marie:-)

Jeg har ikke særligt mange plukveer (som jeg opdager, i hvertfald), vil tro jeg på dage hvor jeg har “mange” er oppe på max 10. Jeg har både hørt og læst, at 5 i timen er det allerhøjeste du må have, så skal du kontakte læge/jordemoder/fødegang.

Har du specielt travlt i øjeblikket? For det tror jeg helt sikkert hænger sammen. Jeg tror, at hvis det var mig der havde 20-30 om dagen, så ville jeg nok lige for en sikkerhedsskyld tjekke med min jordemoder om det er for mange. Det er sikkert også individuelt (ligesom alt andet i denne tid:-D) hvor mange man får.

God søndag:-)

Hilsen Marie 27+2

Bisling1Bisling1
    Medlem

Hej Marie :o)

Det er meget forskelligt.
    Men 20-30 er – så vidt jeg ved – stadig inden for normalen.
    Hvis du er meget i tvivl, så kontakt lige din læge eller jordemoder og spørg dem.

Jeg har lige haft alt for mange – der havde jeg (da jeg prøvede at tælle) 10 på 27 min… og det er alt for mange!

Jeg har hele tiden (fra uge 10 eller sådan noget) haft mange i løbet af dagen og det har ikke gjort hverken min jordemoder eller læge særlig nervøse – dog skal jeg tage den med ro.
    Må ikke handle ind, støvsuge, bære min datter mv. Men disse regler er først kommet efter den slemme omgang – hvor jeg endte på fødegangen.

Jeg tror du ville ha godt af at slappe mere af … så kan du jo se om det hjælper på dem? :o)

Hilsen Sara

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.