Åh, de skrækkelige ting i TV!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Åh, de skrækkelige ting i TV!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    siflutsiflut
    Medlem

Puha, jeg sidder lige nu og venter på at klokken skal blive 22, så jeg kan se 2. og sidste afsnit af Måske Skyldig – der denne gang handler om et lille barn (måske flere) der bliver slået ihjel af (vistnok, for det er jo ikke afsløret endnu…) sin barnepige…!

Jeg er virkelig jordens største krimibuff – jeg elsker mord og fordærv på skærmen og i bøger…. MEN når det kommer til børn står jeg helt af! Men nu kom jeg jo til at se første afsnit uden i forvejen at vide hvad det drejede sig om, så jeg er da nødt til at finde ud af, hvad der skete!!!
    Jeg sad og storgræd mig igennem det meste af afsnittet i går, så min mand synes det er selvpineri at se det i dag, men jeg er nødt til at få det afsluttet…!

Det er mærkeligt, for før jeg fik børn var jeg ikke lige sådan – jovist, det var mere skrækkeligt, hvis det var noget med børn (eller dyr), men nu føler jeg virkelig at det er MINE børn, der bliver udsat for noget…

Og så er det endda bare fiktion – jeg hører bestemt ikke til dem, der kan sidde og svælge i virkelige historier, for det kan jeg bare ikke tåle, så kommer det alt for tæt på.

Er der andre end mig, der skal se Måske Skyldig i aften??? 🙂

Knus fra Sigrid, 21+6

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Sigrid

Du har helt ret at man bliver mere berørt af det nu når man har børn – det er som om at det rammer lidt dybere.

Jeg så første del, men var til Århus Festuge i går, så jeg så ikke sidste afsnit – hvad endte den med? Var det barnepigen der var morderen?

Pernille 23+0

Anonym
    Gæst

Hej
    Faldt lige over dit indlæg, og det kunne være mig der havde skrevet det….
    Så det også og blev helt panisk da jeg lugtede hvad det handlede om, men da var det jo ligesom for sent og jeg hungrer også efter at se krimier i TV, så….

Min mand var klar til at slukke, men jeg insisterede gennem tårerne – øv, det er hårdt når det handler om børn.

Nu skal jeg så ind og se “Murphys Lov” og “Cracker” de er også gode.

Hilsen en anden krimifreak
    Signe 15+1

siflutsiflut
    Medlem

Ja, det var barnepigen, der havde gjort det, men lige til sidste minut kunne man godt være en aaanelse i tvivl, fordi hun insisterede så højlydt og fortørnet på sin uskyld.
    Men afsnittet sluttede med at hun blev kendt skyldig, og da hun gik ind i sin celle hviskede hun til vagten: “I did do them, you know. Both of them…” Og SÅ var det lige at jeg fik gåsehud, for hun lød så selvretfærdig og næsten stolt…

Puh, det var godt det kun var film – men jeg tror ikke jeg kan se den skuespiller i en god rolle uden at mistænke hende fra starten…

Knus, Sigrid 22+2

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.