Mistet glæden v kaffe…!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Mistet glæden v kaffe…!

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, allerede før jeg testede positiv (omkring 5+2) havde jeg mistet lysten til kaffe. Plejer ellers også at nyde kaffe. Men nu har jeg slet ikke lyst. Har faktisk slet ikke drukket kaffe siden jeg blev gravid. Men det er jo heller ikke helt skidt, da det vist anbefales at man ikke overdriver kaffeindtaget pga. koffeinen.

Kh Marie:-) 10+3

mariestmariest
    Medlem

Øv… Jeg har fuldstændig mistet glæden ved at drikke kaffe! Og jeg er ellers inkarneret kaffe-entusiast. Bare tanken om duftende frisklavet kaffe plejer ellers at kunne få mig op af sengen om morgenen. Havde jeg har fri en formiddag kunne jeg sagtens drikke 3-4 krus til avisen. Nu siger kaffe mig ingenting. Kan da sagtens drikke en kop i ny og næ… men der kan også gå dage imellem, hvilket er højst usædvanenligt. Trist!

Kender i andre til dette fænomæn?

kh Marie (9 uger)

Anonym
    Gæst

Hej….oz mig.
    Vil også normalt kalde mig selv en glad kaffe nyder men det har fået en ende. Ved ikke lige hvad der er sket men jeg tager automatisk et glas vand på arbejde når der drikkes kaffe i pauserne.
    Kaffen smager anderledes…kedlig synes jeg. Det er også sket de andre 2 gange jeg har været gravid, men der kom lysten til kaffe igen efter uge 12-14 stkker.
    KH Rikke 10+5

Anonym
    Gæst

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Elsker simpelthen min kop kaffe om morgenen, når jeg møder ind på arbejde. Men nej, den har jeg overhovedet ikke lyst til, så jeg tager et glas vand – men det er bare ikke lige så hyggeligt. Nogle gange tager jeg en kop te, men det er heller ikke det samme.

Det underlige er, at sidst jeg var gravid, var det virkelig svært for mig at minimere mit kaffedrikkeri. Dengang havde jeg stor lyst til kaffe gennem hele graviditeten. Så på en måde er det lidt lettere nu.

//Rikke 10+4

siflutsiflut
    Medlem

Ja, jeg holder normalt også meget af kaffe, men nu vender dig sig i mig bare ved tanken…øv, for jeg er sådan en der ikke kan komme i gang om morgenen før jeg har fået min kaffe…

Sigrid, 10+6

Anonym
    Gæst

Også her.. Havde endda investeret i en rigtig god koffeinfri kaffe – men den står i skabet nu 🙂

Anonym
    Gæst

Også mig. Plejer at elske duften af kaffe, men nu væmmes jeg ved det. Højst mærkværdigt. Har det på samme måde med min kærestes parfume, som jeg ellers plejer at være helt pjattet med.

Marie 7+5

Anonym
    Gæst

kender også det med parfumen… Hmm er selv helt holdt om med at bruge parfume, kun en neutral under armene. Får kvalme af dem.. : /

OnkelJuulOnkelJuul
    Medlem

Det kan være udbredt en periode at miste lysten til koffein og ting der smager bittert eller stærkt. Det er ikke så mækeligt for der er er nu også meget ret så ringe kaffe derude.   Prøv at læse den her artikel, den har mange gode tips til hvordan du får din kaffe tiil at smage tip top igen. Har i vært fald hjulpet mig meget. 

marisaremimarisaremi
    Medlem

Hi my friend! I wish to say that this article is awesome,
    nice written and come with almost all significant infos. I would like to peer
    extra posts like this .

Stop by my page; WATCH: The Highlights from Hill Billy Full Gas Sprint Enduro ( http://dirtxtreme.com/watch-highlights-hill-billy-full-gas-sprint-enduro/
    http://dirtxtreme.com/watch-highlights-hill-billy-full-gas-sprint-enduro/ )

markviles5markviles5
    Medlem

This website truly has all the information I wanted
    concerning this subject and didn’t know who
    to ask.

My webpage … Comments on: KEVIN GALLAS TAKES ON THE IRON GIANT FOR THE SECOND TIME ( dirtxtreme.com – http://dirtxtreme.com/kevin-gallas-takes-on-the-iron-giant-for-the-second-time/feed/ )

Ja også mig. Når jeg først blev mor, mistede jeg glæden ved at drikke kaffe. Måske fordi jeg har travlt med at tage mit barn. Men en gang købte jeg min espereso fra fuldautomatisk-espressomaskine. Jeg bliver ophidset og ser frem til at drikke igen. Måske fordi jeg denne gang nyder at brygge kaffen. 🙂

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.