er der mon nogen der kan hjælpe mig med denne her…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 er der mon nogen der kan hjælpe mig med denne her…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    ATA2004ATA2004
    Medlem
    skrubzskrubz
    Medlem

forespørgsel… den er sær – indrømmet!! 😉

Jeg skal bruge en lydfil med en karaoke version af “Kloden Drejer” altså den der melodi grand prix sang fra 80’erne..

Årsagen er at jeg skal til fodboldafslutning på lørdag, og vores tema iår er Tårnby Talent 2008 – hvilket betyder at vi alle skal optræde med noget foran en jury. Jeg ville skrive en sang og synge den.. og er pludselig blevet opsat på at det bare SKAL være på den melodi.. *g*.. ja kald mig bare skør! 🙂

Hvis nogen har den – vil I så ikke lige skrive … jeg kan ikke finde den på nettet..

Knus Sarah

skrubzskrubz
    Medlem

– skal nemlig have den med så jeg har noget musik at synge til..

Ja et meget ambitiøst projekt.. I know.. men kan ikke spille noget selv, andet end violin.. og er ikke sikker på at det ville lyde kønt 😉

ATA2004ATA2004
    Medlem

Det tænkte jeg nok – men først da jeg havde trukket ‘Send’ ;o)

Har du prøvet iTunes? Eller at downloade et program, som kan gemme musikken som Mp3 fil, når du afspiller YouTube filen på din PC? Eller biblioteket? Der må findes CD’er med musikken fra GP i 1983?

Kh
    A-T

Anonym
    Gæst

den kan jo findes på diverse download sider.. Det er nemt men ulovligt… kan godt give dig nogle sider hvis det er…

Sanne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.