Nu vi er ved julen – mit lille dilema

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Nu vi er ved julen – mit lille dilema

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    RundemigRundemig
    Medlem

Jaaa jeg tænker ikke altid over hvad jeg siger når jeg siger noget hmm … Jeg burde måske have lært det, men men men …

Jeg plejer at holde jul sammen med mine forældre (min mor og hendes kæreste, bror og niece, min morbror og hans børn) …
    Jeg har dog holdt jul sammen med min far og hans kone et par gange siden jeg var 14 år – og jeg holder meget af denne jul, da det lidt lignere den form for jeg jul, jeg selv ønsker af holde …

Men min mors jul er heller ikke dårlig hihi … Nu er det sådan, af jeg har ‘lovet’ at vi kommer til jul hos min far … Men mest fordi det også er Amilias bedsteforældre, og derfor også har ‘ret og kræv’ på, at være sammen med hende …

Men jeg har fortrudt, jeg vil hellere være sammen med min mor – dels fordi hun bor tæt ved, og det er på andre præmisser jeg føler jeg kan stå inde for, når Amilia ikke er ældre …

Uhhh lige nu kunne jeg hade mig selv …

Hvad siger I, kan jeg komme uden om ?!
    Kan jeg tillade mig, at sige at jeg har ændret mening ?

Jeg er syv sind …

Knus Tina

SnazzySnazzy
    Medlem

Uha, den er svær! Jeg ville personligt have svært ved at trække mig igen, når jeg havde lavet en aftale.

Kan godt se dit dilemma. Måske I kan holde jul begge steder på to forskellige dage?!

Kan desværre ikke give dig guldkornet!

Håber du finder ud af en løsning.

Knus Rikke

Gina29Gina29
    Medlem

Heller ingen guldkorn herfra.. Men hvis nu du spørg dem om I ikke kan holde jul d. 23 altså din far og han kone. Så kan du også nå om din mor og den familie d. 24. Måske er de villige til at give sig.. Samtidig synes jeg også det er synd de skal sidde der alene, når I nu har aftalt det. De går jo super højt op i det, især når de har fået børnebørn!! JAh det er ikke for at give dig dårlig samvittighed.. Men mine forældre sidder alene hvert 2 år. Ofte rejser de. Men de ved det også hver evig eneste år. Da vi har fast aftale hver jul.. 🙂

pøj pøj med det…

Føj da, den bliver svær.
    Ved ikke hvordan du vil få det sagt, men synes at der trods alt er så længe til jul, at de kan nå at lave andre aftaler/bestille ferie.

Diana

RundemigRundemig
    Medlem

Nu er det heldigvis sådan, at de ikke sidder alene alligevel …
    De holder altid en monstre stor jul hvert andet, og en mindre stille og rolig jul (hvor der kun er voksne) …

Åhhh jeg håber sådan, at jeg kan finde en løsning – vi alle bliver tilfredse med ………..!!

Er nu sikker på, at de forstår – men jeg kan jo heller ikke lide, at man ikke overholder sine aftale …
    Men jeg vil bestemt være ærlig …

Knus Tina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.