Lukas kravler!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    dizzilizzidizzilizzi
    Medlem

Var ellers begyndt at skyde en lang pil efter det kravleri, men Lukas ville det anderledes 🙂 I søndags begyndte han er løfte numsen lidt i vejret, men kom hurtigt ned på maven igen. Idag, da vi var til gymnastik med datteren og sad og ventede, ja, så kom han op på alle fire og kravlede lidt 🙂 Da vi så kom hjem, så fik den ellers ikke for lidt…

Lisbeth, som er superstolt over sin søn lige nu

RundemigRundemig
    Medlem

Nåe smiler sødt …

Tillykke med kravleriet, hvor er det bare dejligt …
    Du har lov at være stolt …

Knus Tina

nielsen37nielsen37
    Medlem

Det er bare dejligt at han kravler – så bliver der endnu mere liv og glade dage !! smiler Der er god grund til at være stolt – så ret du bare ryggen og”råb” din glæde og stolthed ud – jeg vil gerne høre det !!! smiler

Sofie kravler desværre ikke – hun “hopper” på numsen men frem det kommer hun. Der er ikke nogen i DP som kravler – hende der er tættest på (dog ca ½ år ældre end Sofie) hopper på numsen – så jeg ved hvor hun har det fra, desværre , hi hi.

Jeg må bare lære hende det senere, he he.

Knus
    Mette

annoverannover
    Medlem

Åh, det er bare så stort, når de små får nye kompetencer og knækker koderne. Og de er bare selv SÅ stolte….og overraskede ha ha ha….Tillykke med kravleriet! Seje Lukas!

Knus AB

BeagleBeagle
    Medlem

Åh hvor er det dejligt at læse dette indlæg. Ih, jeg glæder mig også til den dag min sløve padde af datter knækker koden til at kravle. Hun står fint på alle fire og rokker frem og tilbage. Det har stået på i næsten 4 uger……… giver nok snart op 😉

Knus,
    Beagle.

skrubzskrubz
    Medlem

Ihhhh TIllykke med din dygtige dreng!

man har bestemt grund til at være stolt når det sker.. det er så fedt når de lærer noget nyt!
    Har også efterhånden opgivet at få Samuel til at kravle.. han møver bare på militær vis.. Men det går nu ret hurtigt!

Knus Sarah

troldstrolds
    Medlem

hov, og så noget tekst! Herhjemme går det kun baglæns og ellers ruller hun lystigt derhen hun vil! Hmnn…Tja, på et tidspunkt bliver koden vel knækket – hun er i hvert fald frustreret over at hun komme længere væk fra målet hver gang hun tror hun “kommer frem”!

Katrine (som til gengæld har fået flere nætters nattesøvn ovenpå klage-indlægget for nogle dage siden der omhandlede alle de vågne nætter. Mon jeg nu har jinxet det??!!)

troldstrolds
    Medlem
    SnazzySnazzy
    Medlem

Tillykke tillykke tillykke!

Så skal mor rigtig op på dupperne og pilfinger-sikre hjemmet i kravle- og sikker også snart ståhøjde!

Knus Rikke

Tillykke med kravleriet så han snart alle vegne:-)
    Maria og Mathilde

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.