Så er jeg tilbage igen.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Så er jeg tilbage igen.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Nå det var det som holdt dig væk.

Det var Tina (Rundemig) som pludselig blev til “JSLene” – totalt weird!

Jeg er faktisk mere på her end på FB for tiden, er så træt af alt det virus halløj som vælter rundt derinde…

Men velkommen tilbage, du har været savnet 🙂

Knus Lene

BeagleBeagle
    Medlem

Mærkeligt nok har jeg ikke kunne komme herind på denne side med mit login. Kom jeg ind, blev jeg smidt af Netdoktor. Kunne godt skrive inde på min gamle mødregruppe men ligeså snart jeg kiggede herind, blev jeg kylet ud igen. Andre med samme oplevelse ? Har læst om en der loggede ind i en anden brugers navn, hvordan kan man dog gøre det ??? Gad vide om andre har brugt mit navn 😮

Så nu skal jeg bare lææææææse hvad der er sket i de sidste par dage, I er sgu så flittige.

Beagle, med en syg Sylvia igen igen…..

SnazzySnazzy
    Medlem

Mon drillenissen er tidligt ude i år? 😉

Hmmm… Der har i hvertfald været sket nogle underlige ting herinde på det sidste! Men dejligt at have dig tilbage!

Heldigt for dig, at vi har været lidt sløve herinde de sidste par dage. Der har i hvertfald været perioder med mere gang i den! ;-P

Knus Rikke

flissiflissi
    Medlem

Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til… Jeg er på et sjældent besøg i dag og har lige konstateret, at jeg i den grad har savnet jer alle!! Mon ikke, mine besøg bliver mere hyppige den næste tid?

Lisbeth og Annika 131207

SnazzySnazzy
    Medlem

Forleden tænkte jeg faktisk på, at det var MEGET længe siden, du havde skrevet herinde!

Ja ja, ved godt, at jeg nok ikke fik skrevet meget, da du var aktiv! Så du aner måske ikke hvem jeg er… Men jeg har faktisk bemærket, at du “manglede alligevel! 😉

Knus Rikke

annoverannover
    Medlem

LISSI’S BACK!

Hvor er det dejligt at se dig igen. Jeg har flere gange tænkt på dig, og været inde omkring din FB-profil, for at se, om der var nyt om dig derinde. DU ER SAVNET!

Velkommen tilbage dejlige Flissi
    Knus AB og Isac

AnjademantAnjademant
    Medlem

Dejligt at se dig igen, hvor er det længe længe længe siden du sidst har givet lyd herinde.

SKØNT

Kram Anja

flissiflissi
    Medlem

Hehe, Rikke… Nu er du ikke lige én man overser eller glemmer… 😉 I positiv forstand vel at mærke! Jeg bliver da helt rørt over, at jeg ikke er fuldstændig glemt. Tak for det! 🙂

Knus Lisbeth

flissiflissi
    Medlem

Søde, søde Anja! 🙂 🙂 🙂

Krams!

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hey Flissi

Troede vi var glemt for evigt af dig – SKØNT at du er tilbage 🙂

Hvis ikke lige du er klar over det mødes Herning-tøserne hos mig på lørdag og du skal være meget velkommen til at deltage, selvom det er med kort varsel!

Men godt at have dig tilbage.

Knus Lene

Anonym
    Gæst

Vi kan jo ikke undvære nogle af jer…
    Helt i orden hvis man ikk har så meget tid, men minimum 2 gange om ugen, må man godt lige kigge ind…

Sanne, som den her uge er på konstant

BeagleBeagle
    Medlem

hvor er det altså dejligt at høre fra dig. Du kan tro jeg tit tænker på dig og Annika. Hvordan går det med tøsen ? Skriv endelig lidt om hende. Og hvor er det skønt du er på den igen herinde, du har været meget meget meget savnet !

Beagle, jubler faktisk !

SmusensmorSmusensmor
    Medlem

… det er altså rart, når der dukker nogle op igen, som man har syntes har været stille. Beagle har heldigvis ikke været stille så længe… men det er altid dejligt at høre fra jer

Kh Anne

flissiflissi
    Medlem

Hvor er I altså søde! 🙂 Skønt at være tilbage… Det føles næsten som om, jeg slet ikke har været væk!

syseniasysenia
    Medlem

ja – det er jo så dejligt at kigge ind engang imellem – og jeg bliver altid så overrasket over, at I alle står med nøjagtigt samme problemer som jeg selv: et barn med øjenbetændelse, hoste, natteroderi og et sexliv, der ikke just skriger til himlen af entusiasme 🙂

Kære kvinder – hvor er I skønne!

Knus Margit (mor til Astrid 10½ mdr.)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.