Sarah – skrubz

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    nielsen37nielsen37
    Medlem

Hejsa

Vil bare lige høre hvordan det går det dit knæ ???? Skal du have det undersøgt yderligere ?

Håber det går den rigtige vej med dig og at Samuel er færdig med at chokere sine forældre…… Er han på toppen igen ???

Knus Mette

skrubzskrubz
    Medlem

OOrrh tak for omtanken søde Mette.. det var pænt af dig!

WEll, min hektiske hverdag som totalt (u)tjekket udearbejdende karriere mor med lidt for meget fart på, har gjort at jeg ikke liiiige har fået ringet til lægen.. Men jeg skal og MÅ have gjort det mandag så jeg kan få en aftale. Har smidt krykkerne nu (gider dem bare ikke), og kan godt støtte på det, men op og ned af vores trapper til 4 sal er IKKE et hit – og da slet ikke med 10,6 kg baby, bærbar pc og indkøb på slæb!! Jeg kan desuden slet slet ikke sidde på knæ og det er ret træls når man gerne vil være nede på gulvet sammen med lillemanden og lege og hygge om eftermiddagen. kan iøvrigt heller ikke rejse mig op da jeg kun kanbruge venstre ben til at få hele minvægt op… (og det er ikke så lidt ;))

Samuel er rimeligt på toppen. Har været i vuggestue igår og i dag og der er intet at mærke på ham om dagen. Han hoster dog en del om natten ,så i øjeblikket ligger han mellem mor og far når vi går i seng.. uhh det er også så hyggeligt!

Knus Sarah der blev helt varm om hjertet fordi du tænkte på mig! 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.