Luffer fra Molo

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    skrubzskrubz
    Medlem

Hey .. faldt lige over et bette udsalg i dag og hapsede fluks nogle af de lækre luffer fra Molo med stjerne på i refleks..(går ud fra ikender dem måske?)

de er str 80/86 og tænkte det nok passede fint. Hmmm men så kom jeg hjem…..hvordan pokker får man lirket sådan nogle på en meget livlig 10 mdr gammel dreng?? Synes de er meget stramme og at man virkelig skal vride godt til… må indrømme at det faktisk ikke lykkedes mig at få dem på ham.. eeh hvor svært kandet lige være tænker man så?

Er der nogle af jer der også har dem?Passer de jeres unger, eller hvordan?? …hmm de er så fine… vil da nødigt sælge dem på TS… 😉 Har jeg købt dem for små, eller skal jeg bare være tålmodig (har aldrig været min stærke side.. indrømmet)

Knus Sarah

Gina29Gina29
    Medlem

Synes også de er små i størrelserne.. Men jeg har opgivet at bruge dem, synes mikkeline minder lidt om dem og jeg har samme problem.. men som skrevet i andet indlæg leder jeg efter mine luffer med snor i.. 🙂

mini_mussimini_mussi
    Medlem

Hejsa

Kiggede lgie forbi fra feb. terminen.

Kender godt Molos luffer og de er sindsyg små i det. Selvom man køber større størrelse er de stadig vildt svære at få på fordi de er så smalle. Så selvom jeg elsker Molos tøj, så har jeg boycuttet lufferne….

Mette:-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.