ØV Mandag igen :-(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 ØV Mandag igen :-(

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    nielsen37nielsen37
    Medlem

Godmorgen

Ja så er det min tur – op på vægten – det var med en del frygt i bagagen da jeg hele ugen har kæmpet en kamp og mange gange tabt den til Q.S.. Havde fødselsdag fredag med god mad, is og kageog ikke mindst på besøg lørdag men men men min frygt blev gjort til skamme………….

Startvægt: 90
    Sidste uge: 85,1
    Denne uge: 83,5

Ugens tab – 1,6 kg

Har ikke lavet del mål og det endelige mål – ja der er et godt stykke vej endnu – hvorfor kan man ikke bare vågne op dagen efter og være 10, 20 eller 30 kg lettere ??????

Knus og ha en dejlig dag

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Tøser

Jeps, mor er ikke glad for besøget på vægten i denne uge, der er vist gået lidt for meget hygge i den.
    Men OK, med vennebesøg torsdag, fredag, i Legoland fredag selvfølgelig MED is og de damer på besøg lørdag er det vist nådigt sluppet.

Startvægt: 110,8
    Sidste uge: 102,5
    Denne uge: 103,1

Ugens “tab”: +0,6

ØV BØV – den må få en skalle i næste uge.

Håber i andre har haft en bedre uge.
    Knus Lene

SnazzySnazzy
    Medlem

Godmorgen…

Her siger vægten 58,7kg. Det laveste hidtil efter graviditeten, så det er skønt! 😉 Og det på trods af besøg på Mc D! 😉

Startvægt i uge 37: 62,4kg (3 dage efter fødslen: ca 72kg)
    Sidste uge: Kan ikke huske det og har glemt at gemme tråden i min vægtklub-mappe! 🙁
    Mål: 57kg -måske lavere!? Det ser jeg, når jeg når dertil!

Manden min synes faktisk, at jeg skal stoppe det her vægt-pjat. Han synes jeg vil blive for slank, hvis jeg taber mig yderligere! Jeg tror nu det skyldes, at brysterne er dem, der svinder mest ind lige i tiden! Hihi!

Op på hesten igen Lene! De fleste af os har været den vej mindst en enkelt gang! Jeg selv et par gange siden uge 37, hvor startskudet lød! 😉 Dejligt at du giver dig selv lov til også at være menneske og nyde livets fristelser!

Tillykke til jer, der har tabt jer yderligere!

Knus herfra!

skrubzskrubz
    Medlem

– hatten af for det! Det er sgu ikke nemt at komme igang med den første tur efter så lang tids pause. Kan godt følge dig i det der med at blive helt høj af det.. fedt du allerede nu får det sådan – så er motivationen der til næste tur..

Knus Sarah, der ikke lige har fået kæmpet sig op på vægten i dag.. men mine tal kommer i morgen eller onsdag!

BeagleBeagle
    Medlem

Opsedasse igen Lene ! Du klør på, videre videre…..

Jeg skriver mine tal herind imorgen. Har været ude og løbe igen efter 1½ års pause. Det var altså skønt, var helt høj efter turen og har bestemt lyst til at spæne 5 km igen med mine skønne sko.

Knus og kram,
    Beagle.

skrubzskrubz
    Medlem

*smil* ja det skal jo gøre lidt ondt så man ved man har været effektiv 😉

Ja knæet er pga en meget glat og våd fodboldbane.. en skidt tackling og ja et knæ af led.. har sjældent tudet så meget – mest af frygt for at den er helt gal.. men vil ikke tage sorgerne på forskud – håber det bare er et slag… (man har vel lov at drømme selvom ens knæ er dobbelt størrelse.. )

Det er bare så FEDT når man kommer i form og pludselig kan løbe og løbe som et lille barn.. Og så det at man kan mærke forbedringer nærmest fra gang til gang. Hang in there..

Knus Sarah

BeagleBeagle
    Medlem

Tak Sarah. Jeg glæder mig ikke til imorgen til lidt ømme lårbasser. Men ved at det er væk efter 2-3 løbeture. Det var altså vildt fedt at løbe den sidste sjettedel af ruten uden pause……

skønt ! Hvad er der med dit knæ ? Dårlig tackling i fodbold eller skvattet på trappen ? *G*

God bedring med dig,

Beagle.

RundemigRundemig
    Medlem

… Og starter forfra hmm …

Det er ikke gået så godt de sidste par uger, fester for meget – men nu starter jeg forfra og blotter mig med mine tal …

Dagens vægt 74 kg.

Brystmål: 90 cm
    Tajle: 83 cm
    Breddestemål: 108 cm
    Lår: 48 cm
    Overarme: 28 cm
    Højde: 178 cm

Jeg har kun et mål og det er, at veje 65 kg igen – som inden fødslen ….!! Og helst gerne inden jul …

Så hjælp mig lige, med at stramme mig an …
    Jeg skal godt nok til fødselsdag igen idag hmm …

Knus Tina

BeagleBeagle
    Medlem

Mine tal for denne uge:

76 kg,

sidste uge, 77 kg, så et vægttab på 1000 gram aka 1 kg.

Dejligt at blive lidt mindre 🙂

Klø på tøser 😛

Beagle.

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Jeg har nu været syg i 1½ uge og der er intet der tyder på at jeg er ved at blive rask, så har på ingen måde overskud til at tænke på at tabe mig lige pt :o( Det må komme når jeg er på toppen igen. Men hvor er i seje alle i andre, hepper på jer fra sidelinjen :o)

Knus Sarah der er bange for at jeg har fået rodet mig en bihulebetændelse til mig oveni halsbetændelsen SUK

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.