Weekend …

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    RundemigRundemig
    Medlem

Så er det sørme blevet weekend igen hihi …

Hvad har I af planer for denne kolde weekend ?!…
    Er det noget I vil dele smiler sødt …

Amilia og jeg får gæster til brunch imorgen, en veninde og hendes drenge … Og søndag skal vi skisme til fødselsdag igen …

Ja hvordan tror I selv det går med at holde den slankelinie, so not good hihi …

Rigtig dejlig weekend til jer alle herfra …

Knus Tina

lhc1973lhc1973
    Medlem

Ja, tiden flyver afsted 🙂 Vi har ikke de vilde planer i denne weekend – men det ender altid med at vi kommer lidt omkring alligevel..

Her er hvad der måske er på programmet:
    I aften VILD MED DANS!! Hep hep Joachim og Marianne..

I morgen skal vi nok ud at shoppe lidt og et smut forbi mine forældre og evt. min mormor (som har givet 500 kr. til tøj til Ida Marie, så mon ikke hun også gerne vil se det:-)).

Søndag får vi besøg af en veninde og hendes 2 piger (den yngste fra august og den ældste fra 2005) og vi skal bytte lidt af ungernes tøj..

Ellers står den jo på at pakke for mit vedkommende, da jeg overtager mit rækkehus den 10/11. Så jeg går stille og roligt og pakker de ting jeg ikke skal bruge..

Knus og rigtig god weekend 🙂

Louise

RundemigRundemig
    Medlem

Hihi sidder lige her og smiler til jer alle hihi …

Til Louise, sikke meget du skal lave uden, at du har det vilde for hihi smiler sødt …!!
    Synes da nok det lyder meget og rigtig god shopping – er grøn af misundelse, jeg elsker af shoppe hmm …

Til Nadia, det skal nok gå imorgen … Det bliver jo også dejligt, at være sammen med manden alene … Drengene skal nok klarer det 🙂 …!!

Til Sanne, pøj pøj med knæet … Det er noget møg, at du ikke kan lave ret meget end bare af ligge ned – det er sgu da ikke skide skægt hmm …

Knus Tina

NadjagryNadjagry
    Medlem

Søndag morgen (TIDLIGT) tager manden og jeg flyet til Stuttgart, for at hente vores nye bil, og så skal vi køre hele vejen hjem til amager igen:) Har aldrig været væk fra drengene i så lang tid før,så det bliver spænende…..:S Må amme dem kl 5, inden vi smutter, og så ved midnat når vi forhåbentlig er hjemme igen….
    Lidt nervøs, men jeg er sikker på at mormor nok skal tage sig godt af dem
    Knus, en lidt nervøs tvillingemor for weekenden.
    Nadja Gry

SnazzySnazzy
    Medlem

Vi har som altid 117 planer i vores weekend! 😉

Lørdag skal vi til fødselsdag hos to af mine nevøer, dog skal vi lige ud og dømme en floorballkamp om formiddagen.

Søndag skal jeg spille kamp kl. 9.30 og Mads skal spille kl. 11.30… Så er den dage også ved at være gået…

😉

God weekend tøser…

Knus Rikke

Anonym
    Gæst

jeg skal ligge på ryggen.. hehe…
    Ej jeg har stadig meget ondt i mit knæ, og får ondt så snart jeg sdder for længe… så nu hvor jeg sidder her i skolen så har jeg meget ondt…
    Manden skal nok lave biler.. og søndag kommer en veninde og så skal vi se sex and the city…

Så ikke så meget i den her weekend… og så skal jeg lige have kigget på nogle af alle mine lektier…

Sanne

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Tja -lørdag skal jeg til mit første slyngemøde, bliver vildt sjovt og også skønt med noget slyngehjælp.

Søndag pakker jeg begge unger i bilen og kører op til min gamle mor, tager en overnatning og returnerer mandag eftermiddag.

Knus Lene

soederbergsoederberg
    Medlem

i morgen skal jeg til pædagogisk dag på mit arbejde fra kl. 9-16. Jeg starter først rigtigt på arbejde igen d. 17/11, men synes det er relevant at deltage.
    Søndag skal nydes med familien. Jeg har købt et stort græskar, som Jonas og jeg skal lave om til en lygte.

Heidi

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Vi har absolut INGEN planer. Lidt trist egentlig. Men jeg skriver jo bachelor for tiden, og opstarten har været rigtig dum og bøvlet, så vi er bagud, så jeg bliver nok nødt til at udnytte alle sovepauser til at læse i. Meeeeeen et eller finder vi nok på, vi skal ihvertfald ikke bare sidde inde og kukkelure hele weekenden. Overvejer en tur i zoo, på legepladsen el.hjem til morfar. Nu må vi se hvad jeg finder på.

Knus Sarah

Gina29Gina29
    Medlem

Uha ja jeg skal sove på min datters skole, hvor vi holder overnatning med klassen. Her skal vi spise aftensmad og holde disko.
    Lørdag skal jeg ud med sikkert 1400 andre kvinder og have vinterstøvler til mine børn. Og så skal jeg self gøre rent.. røv syg weekend.
    Søndag hedder det tv kasse dag og nattøj hele dagen, det elsker den store at vi bare dovner rundt. Så denne weekende er ganske rolig, dejligt at man endelig kan være familie alene.. 🙂

BrittBech7BrittBech7
    Medlem

Vi skal være sammen med min bror og hans familie som kommer i aften og bliver til engang lørdag middag..

Og lørdag aften skal alle 3 unger passes af mormor og morfar da far og mor skal til fest med alle naboerne. :))

Og søndag formiddag skal moren (ihvertifald og håber hun) se min store datter spille håndboldkamp. Vi har fodboldfri weekend 🙂

Og så tror jeg resten af søndagen byder på afslapning m. familien (læs restituering)

Har heldigvis ferie i næste uge…

Knus Britt

annoverannover
    Medlem

Vi skal holde polterabend på Manhattan 🙂 Vi er en del danske piger he ri området, der er blevet gift i huj, hej og vilde dyr i forbindelse med flytningen til USA, og vi har aldrig holdt en polterabend. Så min gode veninde og jeg har simpelthen planlagt en polterabend for os alle. Vi skal på Sex & the City tour til at starte med, og så skal vi ud og spise på en brasiliensk restaurant for derefter at give den gas på et par natklubber. Mændene passer børnene og henter og bringer os til og fra toget. JEG GLÆDER MIG! Det er min første aften ude, sådan rigtigt, siden Isac kom til verden. Og det er min plan at snyde ham for morgenamningen søndag morgen 😀

Søndag skal jeg jo så nok bare hygge herhjemme i hulen sammen med Søren og Isac 🙂

God weekend til jer alle.
    Knus AB

BeagleBeagle
    Medlem

Suk er det weekend igen. Jeg ville ønske at jeg kunne komme på arbejde hver dag også i weekenden eller bare slippe for manden i en weekend.

Men jeg regner med en tur ud til min mor med ungerne, så jeg har nogen at snakke med. Søndag skal jeg rydde op på vores badeværelse på 1. salen inden håndværkerne kommer og river det ned mandag morgen.

Grunden til at jeg hader weekenderne er fordi manden og jeg sådan stort set slet ikke snakker sammen. Og det er ret belastende for en som mig som godt kan lide at snakke. Er bare så træt af at kun have Albert og Sylvia at snakke med, så jeg er begyndt at lave ture med ungerne ud til diverse veninder og min familie. Manden er lykkelig for det, så kan han tilbringe hele dagen på sofaen. Den ligger han også i hver evig eneste aften mens jeg styrter rundt og ordner alt……

En lidt trist Beagle, som glæææææder sig til på mandag, så er der nogle at sludre med på jobbet (ikke fordi jeg er en snakkemaskine….*G*)

lhc1973lhc1973
    Medlem

Hvorfor snakker I ikke sammen? Det er da godt nok trist og kedeligt…

Og du skal også suse rundt og ordne det hele med din dårlige ryg.. Hmm, skal du ikke have et alvorsord med ham, tror du??

Håber du får en god weekend trods alt..

Knus Louise – som lige har fået en sms besked fra min fætter og kone – de vil komme på besøg i morgen med deres 3 dejlige unger.. så nu er weekenden pludselig helt booket.. 🙂

annoverannover
    Medlem

Søde Beagle….det lyder altså ikke godt. Jeg håber det bare er expressive Beagle, der bruger store ord om små ting ;-), der taler og ikke et reelt billede på jeres hverdagsliv. Ellers må du da have dig et alvorsord med den mand.

Forhåbentligt er det “bare en fase” i jeres forhold, som vi alle går i gennem, eller forhåbentligt er det bare et øjebliks frustration over tomgang i et ellers velfungerende forhold du lukker ud til os. Forhåbentligt er det IKKE sådan du bliver behandlet til daglig, og som før nævnt et reelt billede på jeres forhold, for så må jeg være ærlig og sige AT DU ER SGU MERE VÆRD!

Ja, jeg blev bare helt ked af det på dine vejne, da jeg læste dit svar. Vær sød at fortæl mig, at du generelt har det bedre end det du beskriver for denne weekend….

Stort krammer anyway fra mig i KapitalismUS

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.