Så har Nikolaj været afsted

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Så har Nikolaj været afsted

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Første dag hos den onde onde DP’er. 😉
    Nej, hun er nu rigtig sød, og Nikolaj havde hygget sig. Og nu sover han herhjemme.
    Synes det er meget værre den her gang, eller så er det fordi at der er sålænge siden, at jeg afleverede den store for første gang i DP, at jeg ikke kan huske det (knap 8 år)
    Mor her dulmede hendes sorg med 1½ times shopping uden børn imens.
    Totalt underligt at gå tomhændet rundt. Hehe

Diana

skrubzskrubz
    Medlem

Ja den følelse af at gå ud af døren uden sit barn er SÅ mærkelig… man kan ikke lade være med at gå og føle man har glemt “et eller andet” 😉

men godt han har haft det godt dernede hos DP.

men dejligt med shopping helt alene… er det ikke lidt skønt at kunne gå i prøverummet uden at skulle holde øje med en barnevogn en et barn der ikke (endnu) har udviklet et lige så stort shoppegen som en selv? Jeg nød det altså lidt må jeg sige.. men har da stadig dage hvor jeg bare har lyst til at holde ham hjemme og gå og kysse og kramme en hel dag! 🙂

Knus Sarah

RundemigRundemig
    Medlem

Nåe smiler sødt …

Men det må da være dejligt, at vide at han er tryg og glad for at være der …!!

Men du har ret, det er da lidt underligt at være tomhændet 🙂 …
    Så er det jo endnu mere rart, at du har shoppet – grøn af misundelse hihi …!!
    Det er altid en god undskyld smiler sødt …

Nyd du resten af tiden 🙂

Knus Tina

BrittBech7BrittBech7
    Medlem

håber det gik godt hos den “onde” dp´er og ikke mindst at du så også fik købt noget på din shoppetur….

Knus Britt

soederbergsoederberg
    Medlem

Godt at han har haft en god dag hos DP. Jeg skal også snart sende Maya afsted (d. 3/11). Jeg har også kun et positivt indtryk af DP, men frygter alligevel dagen;o/

Heidi

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.