Ønsk mig…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    RundemigRundemig
    Medlem

Ihhhh hvor spændende smiler sødt …

Jeg vil da gerne ønske dig held og lykke 🙂 …
    Og ja der er længe til den 14. november – men derfor er det ikke forbudt, at de godt må indkalde folk til samtale inden fristens udløb ….

Knus Tina

Anonym
    Gæst

åhh ha.. held og lykke…

Du kan sagtens komme ind til samtale før…

jeg har en gang været ude for at jeg startede op på jobbet inden ansøgningsfristen var udløbet…

sanne

lhc1973lhc1973
    Medlem

held og lykke 🙂 Har lige sendt en jobansøgning afsted til et job som jeg synes lyder rigtig spændende..

Ansøgningsfristen er dog først den 14/11, så der går nok lidt tid inden jeg hører noget.

Jeg har jo barsel indtil 17. marts næste år, men:

Jeg har ikke lyst til at skulle tilbage til de arbejdsopgaver som venter.. Og det til trods for at jeg har nogle rigtig dejlige kollegaer som har fuldt mig i med – og modgang.. Og at jeg sagtens kunne starte op på deltid hvis jeg ville.. Det kan bare ikke hjælpe hvis arbejdet ikke er tilfredsstillende…

Jeg kan mærke på Ida Marie at hun snart trænger til at komme ud blandt andre børn, så det ville være fint hvis hun kunne starte i dagpleje lidt tidligere – vi har en dagplejer vi MEGET gerne vil have hende ned til, men der er nok først plads den 1/2 – men vi arbejder på sagen..

Nå, men WISH ME LUCK… Trænger sgu snart til noget MEDGANG!!!

Knus Louise og Ida Marie som sover og sover.. Det er da klart når man har holdt fest i nat til 01.30 😉

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Held og lykke skal du ihvertfald have fra mig!!

Godt at du ser dig om efter nyt job når du ikke er glad for dit gamle 🙂

Men d. 14 nov – det er jo lige om lidt….*GG*

Knus Lene

Jamen held og lykke.

Gad også godt søge nyt arbejde, og har da også fundet hele to stillinger. Men men for sgu aldrig skrevet de ansøgninger. Fjols som jeg er.

Diana (som jo må være tilfreds med sit gamle job alligevel)

skrubzskrubz
    Medlem

Ihhh Held og lykke herfra…

Godt du søger videre når nu du ikke kan finde motivationen til at komme tilbage.. jeg håber det lykkes for dig!!

🙂 Knus Sarah – der også har fået job uden at fristen overhovdet var udløbet… ja faktisk nåede de vist ikke at lave et opslag på stillingen.. 😉

ksmoderksmoder
    Medlem

Altid hyggeligt med en god fest ;o)

Jeg vil bestemt også ønske dig held og lykke, og selvfølgelig får du det job, og ja den 14.nov er jo lige om snart

nielsen37nielsen37
    Medlem

det har du ret i – men kræver det så ikke at man bliver inviteret ??? he he

Godt til dig søde Louise – jeg x’er for dit held og selvfølgelig kommer medgangen til dig – ingen tvivl der !!

Knus

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.