Gaaaaaaab…………….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Gaaaaaaab…………….

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    nielsen37nielsen37
    Medlem

er det allerede morgen ????? Jeg er træt træt træt……. Sofie er snottet, vågner 70 gange om natten (okay det er lidt overdrevet) og tager ca 40 min om at falde i søvn.

Og ja så har vi dagene hvor hun gylper konstant og så igen. Hi hi mor – det er sjovt at rode rundt i med fingrene og med fødderne, måsen eller hvad hun nu finder på…….. Nej nej nej jeg vil ikke tørres om munden, vil ikke ha rent tøj på – lad mig nu være !!!!

Mor se mig – jeg kan stå op i sengen og hoppe/danse er jeg ikke bare dygtig ??? Iiiih jo min skat men put dig nu – NOT jeg er ikke færdig mor…….

Jeg er TRÆT TRÆT TRÆT……………..

Kan jeg da ikke bare få en dag – hvor hun ikke gylper, hvor hun putter sig med det samme, hvorhun sover uden afbrydelse hele natten og ikke mindst en dag hvor hun vil give en mysser og en knuser og på hende måde sige “mor jeg elsker dig og du gør så mange gode og dejlige ting for mig og du er der altid”…………

Nå det var bare lige en træt status fra mig……….. smiler

Knus
    Mette

Anonym
    Gæst

Puha… det lyder som en hård omgang…

Kan trøste dig med at det der putteri, er Line heller ikk til.. men vi får mange mysser…

men det kommer… snart så kommer de hjem go fortæller at de skal giftes og have børn…

Sanne

frkRubinfrkRubin
    Medlem

ÅÅÅÅÅÅÅÅH hvor jeg føler med dig. Den slags nætter har jeg også bare haft MANGE af. Har flere gange endt med bare at sidde og stortude af træthed inde i sengen fordi jeg for 10. nat i træk er blevet vækket 10 gange i løbet af natten.
    Hvis det er stoppet næse hun vågner af så lad hende sove med hævet sengegærdr i et koldt lokale og dryp hendes næse med koldt saltvand. Det virker ihvertfald her.

Har du ikke en god veninde der kan tage hende nogle timer så du kan få dig en lur uden forstyrrelser? bare 2 timer uden at skulle tænke på ungen er en befrielse.

Det med gylpen har vi også været igennem her, og kan desværre ikke sige så meget andet end nogle børn vist bare gylper mere end andre. Jeg skrev faktisk et undrende indlæg om det herinde og der var en der meget klogt skrev at det kunne hænge sammen med at de små pus bevæger sig mere og anderledes nu og maven kan derfor blive påviket af det så de gylper mere hvis de har tendens til det i forvejen. Her ryger der også stadig klatter op i ny og næ. og der bliver også rodet i det hvis jeg ikke lige er der med det samme SUK, det er sååå klamt

Og så som alt andet… det er bare en fase det er bare en fase det er bare en fase det er bare en fase ;o)

Håber at det snart vender for jer og i begge får noget søvn igen.
    knus Sarah der er træt selvom jeg får sovet for tiden

RundemigRundemig
    Medlem

Æv æv æv ……..!!

Du skulle prøve, at sige “at mor gerne vil have du ligger dig ned” …
    Den virker herhjemme smiler sødt …

Og det lille pus er jo bare jo stolt 🙂 …

Knus Tina

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Kære trætte Mette-pus.

Det er “bare” en fase 😀

Jeps – det skal nok hjælpe dig!!!
    Asta gylper også stadig, og eeeeelsker at male med klatterne hvis mor er for langsom med kluden – især på ruden i de franske døre mellem stue og alrummet :-/

Afbrudt søvn har vi også masser af for tiden.
    I nat havde hun 2 vågne perioder hvor mor bestemt ikke syntes det var sjovt – men jeg nægtede at tænde lys og snakke med hende. Hun får sutten og bamsen og besked på at det stadig er nat!!

Kysser og kram får vi ikke endnu, men til gengæld bliver hun åhhhh og ihhh SÅ glad hver dag når jeg henter hende i DP – og så må hun pænt finde sig i alle mine kysser og kram!! 🙂

Men glæd dig, der er lysere tider forude – og snart får hun vel også skoldkopper at døje med 😉

Knus Lene

SnazzySnazzy
    Medlem

Ihh, hvor jeg føler med dig!

Vi har også stadig overvægt af nætter med mange opvågninger! ÆV! I disse uger, hvor farmand er i Esbjerg, kan jeg virkelig mærke, at det trækker tænder ud! Men han er jo heldigvis hjemme i weekenderne og tager øglen dér, så mor får lidt ekstra søvn. 😉

Efter hun har haft alle de forskellige sygdomsforløb, har vi fået svært ved at putte hende i sengen! Hun falder som regel i søvn i armene på en af os i løbet af 5min, så selvom det er en dårlig vane, vil vi ikke ændre den lige nu, da vi alle er tilfredse nok med situationen. Faktisk er det lidt hyggeligt og tager jo ikke hele aftenen. 😉

Ikke så mange guldkorn herfra, blot et medfølende knus… Du er ikke alene i denne båd!

Knus Rikke

nielsen37nielsen37
    Medlem

i søde og gæve piger, smiler

Hovedgærdet på Sofie’s seng har været hævet siden hun blev lagt i den istedet for liften, hi hi men den unge dame vælge 9½ gang ud af 10 og ligge i fodenden… så det hjalp heller ikke på snottet.

Bliver puttet med juniordyne nu – det er hun moster sur over – for så er der jo ikke ordentlig med plads til at hoppe/danse og tumle rundt…… men neeeej hvor er hun lækker når hun står der og charmer.

Nå ville bare sige tak til jer – fordi i gad ligge øre til, taaaaak.

Knus

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.