Have a breake have a……. time out

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Have a breake have a……. time out

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Søde piger nu er jeg jo en af dem der efterlyser folk i et væk, når bare de er smuttet på toilettet 😉 så derfor vil jeg være den der fortæller at jeg holder en pause fra ND i en tid.
    Jeg ved ikke hvorfor og dog, jeg har fået lidt prof hjælp til at rede nogle tråde ud og det har vist sig at jeg er overbooket i mit hoved med alt for mange ting jeg lige skal tjekke og ha styr på.
    Så nu holder jeg en mdrs pause fra nd (og flere andre irl forpligtigelser) som jeg vil savne helt vildt men som skal være med til at give mig luft indeni. Jeg vil være at fange på msn nogle gange eller sms for de af jer der er i den kategori Ss. Ellers kan i kigge lidt på facebook der vil jeg nok give lidt lyd fra tid og anden.

Jeg er ked af at det måske virker “påtaget” men der er mange emner herinde som jeg gerne vil kommentere og råde og hjælpe med – men kaos i mit indre gør mig unfit to do that, og derfor er det bedst for mig at undlade at kigge herind så jeg ikke bliver mindet om mit minimale overskud. Og ikke ponker mig selv for ikke liiiige at smide en hjælpende kommentar eller noget.
    Vi ses d. 20 nov

Kram fra little disturbed me
    Anja

skrubzskrubz
    Medlem

Kære Anja,

Nu ved jeg ikke om du læser det her.. men vil blot lige sende et virtuelt kram og lidt opmuntring til dig. Kan godt forstå at du lige skal rydde lidt op og fokusere. Selvom vi kommer til at savne dig, så er det vgtigste dit IRL liv… så må vi andre glæde os til du kommer igen!

Knus og god vind med den indre oprydning… det skal nok lykkes!

Sarah

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Kære Anja

Du ved vi venter på dig med længsel 😀

Håber du igen får overskud til os på et senere tidspunkt, og god fornøjelse med “oprydningen”.

Hvis jeg savner dig prikker jeg til dig på FB *GG*

Kram Lene

nielsen37nielsen37
    Medlem

Hej Anja

Vil bare sige, at jeg syntes det er dejligt at du passer på dig selv……….. Vil savne dig herinde men vigtigst af alt er DIG og husk det.

Pas godt på dig så længe og glæder mig til at byde dig velkommen igen.

Knus Mette

RundemigRundemig
    Medlem

Kære søde Anja …

Jeg håber det bedste for dig, det er nok en meget god idé at komme lidt ud af ND og få ro til andet …!!

Knus og kram fra mig til dig, og glæder mig til du vender tilbage …

lhc1973lhc1973
    Medlem

Kære Anja

Man skal gøre alt for at passe på sig selv og jeg har stor respekt for at du trækker stikket ud til ND. Tag en pause og se om tankerne i dit kønne hoved kommer lidt på plads 🙂

Stort varmt knus til dig, glæder mig til du dukker op herinde igen..
    Louise

ksmoderksmoder
    Medlem

Hej Anja – Håber du har det ok, jeg holder øje med dig den 21/11 for der er du jo tilbage igen :O)

Og når du igen har overskud kan det være jeg lige smutter forbi til en kop “kaffe” Jeg er jo i Skjern hver dag.

Anonym
    Gæst

Kære Anja.
    Hvor er det flot, at du lytter til din krop og de signaler den sender….
    Pas på dig selv, hav det godt, og vi skrives ved.

Mange store knus
    Pernille

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.