Creme til tør hud.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Creme til tør hud.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    dizzilizzidizzilizzi
    Medlem

Repair er også super

frkRubinfrkRubin
    Medlem

det er da ikke mig, hos mig stod der at du havde oprettet alle de spil haha… så er det nok FB der er gået amok. Jeg tænkte bare ok skal det være på den måde så tager jeg da udfordringen, det er rart lige at lave noget andet ind imellem søgningerne til mit bachelor projekt alligevel ;o)

Puha det lyder ikke rart med eksem fra top til tå, så er jeg alligevel glad for at Gustav kun har i ansigtet.

Man skal smøre 1-2 gange dagligt, men der kan godt lige gå en uge eller 2 før man for alvor ser resultater, når de viser sig går det til gengæld stærkt.

Knus Sarah

BeagleBeagle
    Medlem

Jeg tror at Sylvia har fået børneeksem i armbøjningerne. Der er plamager af rød skællet hud ca. 3 x 3 cm og jeg vil fluks smøre det med et eller andet Aderma creme, nogen der kan anbefale noget. Er ikke så meget for at spørge på apoteket da jeg oftest ikke kan forstå dem.

Kærligst,
    Beagle.

BeagleBeagle
    Medlem

Tusind tak Sarah ! Det var den jeg tænkte på, så jeg suser ned på apoteket og køber et par flasker. En veninde i Holland har en dreng som har eksem fra top til tå (jo du læste rigtigt) hun kan også bruge et par flasker.

Sig mig er du ikke gået lidt for meget amok med de der Scraboulus 😉

Knus,
    Beagle.

frkRubinfrkRubin
    Medlem

A-derma exomega. Gustav har børneeksem i ansigtet og A-dermaen har praktisk talt taget det hele…
    Min læge roste mig endda meget for at bruge den :o)

Knus Sarah

frkRubinfrkRubin
    Medlem

i skal takke Sanne, det var hende der oprindeligt gav mig rådet ;o)

Knus Sarah

SmusensmorSmusensmor
    Medlem

Vi er også blevet smittet med Adermas Exomega (tak, frkRubin). Det hjælper virkelig godt.
    Good luck med det.

Anne

l8sbabyl8sbaby
    Medlem

her bruger jeg essex cremen til mikkel som lider meget af børneksem.
    mvh charlotte

Anonym
    Gæst

Kan det ikke være irritation pga varme og sol….eller hvordan definerer man eksem

Hilsen Hanne og Marie 031207

JulkosJulkos
    Medlem

Vi er også vilde med Essex herhjemme! Alma, min mellemste pige, har børneeksem i svær grad, og Essex tager rub og stub, og det virker hurtigt 😉
    Mvh Julie

Musse2004Musse2004
    Medlem

Jeg vil bare lige fortælle at der i den fede Exomega creme og deres badeolie er nogle af de hormonforstyrrende parabener.

Lotionen skulle være ok.

Ellers brug Locobase fedtcreme, hvis det bare skal være en fed creme.

Vh, Linda og Liva, 10 uger imorgen – marts

Anonym
    Gæst
    SmusensmorSmusensmor
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Skide godt. For vorés tre årige hustyran har fået små blærer og kløe i arm og knæ bøjninger. Er det ikke apoteket der har det….

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.