mad tider

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

jeg giver kristoffer morgen grød hver dag kl.10 og grød igen kl.13 samt frugtmos kl.16 aften mad kl.18 men er begyndt at tænke på om jeg skal lave nogen af tider om.

så han får morgen mad tidliger.

hvor er det træls at sp ikke er tilbage fra strjek i nu

k&k 20dec

Anonym
    Gæst

har tænkt på om jeg skulle give ham det kl.8 i sted for og så grød igen kl.12 frugt mos kl.15 aften mad kl.18

zupsanzupsan
    Medlem

ALtså – hvis morgengrøden er morgenmad, ville jeg nok vælge at give ham det tidligere – med mindre i sover så længe, men det er jo smag og behag, hvad man synes. :0)

kh Susan

SmusensmorSmusensmor
    Medlem

Jeg tænker på, HVORFOR du overvejer at lave tiderne om? Er der noget ved det, der ikke fungerer? Hvis det virker godt, ser jeg ingen grund til at lave det om…

Hvis der er noget ved det, der ikke dur, kan du jo prøve at lave det om og se, hvad der så sker ved det…

Man kan jo altid gå tilbage til det tidligere, hvis det viser sig efter nogle dage at være uhensigtsmæssigt.

Hvad er det, der skal passes ind i hvis skema?

Kh. Anne (som giver Frej lidt grød ca. kl. 8 og lidt mos ca. kl. 18)

Anonym
    Gæst

det er fordi han sover anderles nu ind før

dizzilizzidizzilizzi
    Medlem

Personligt har vi ingen faste tider med mad til Lukas. Han får grød om morgenen, grød til middag med frugtmos som dessert, frugtmos/most banan om eftermiddagen og grød om aftenen og frugtmos til dessert (får kartoffelmos som smagsprøve mens vi spiser).

Som sagt, så er hans rytme lidt lala for tiden. Vi er lige flytter, og der er kommet nye lyde til, så vi har droppet de faste tider

Anonym
    Gæst

hvor gammel er han for må de godt få fast føde som 5mdr

Gina29Gina29
    Medlem

Her hjemme har vi ikke kørt nogle faste tider. det sker naturligt hvornår hun “kræver” mad.. Ammer dog stadig det meste af dagen hun får et måltid grød om dagen. Men skal til at øge det om en uges tid.. hendes mave skal lige følge med… Men jeg synes ikke man logisk kan gøre det hverdag på klokkeslættet. Alt med måde… og sådan vil det også blive når hun bliver større.. de små skal nok råbe højt hvis de er sultne.. det er jo sådan vi startede med at mærke det på dem :0)

Anonym
    Gæst

bare træls når man lige have en rytme så bliver den forandret.
    tænker på om det er et tigerspring

SmusensmorSmusensmor
    Medlem

Bare prøv jer frem, ville jeg sige. Hvad tænker du selv

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.