Succes, succes og SUCCES!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Succes, succes og SUCCES!

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af flissiflissi.
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Super indlæg dejligt at mærke dit overskud.
    Igår spllede vi Love Game (en ide fra majse08 ) dejligt spil, imens sov Celine sødt i sin lift i den anden ende af stuen, det var min ide med en date og Anton var helt vild med den Sf…
    Mht at sove så er det længste Celine har sovet om natten 5½ time, men inat efter at hun havde taget pænt hensyn i 2 lange timer i går aftes, sov hun 2×3 timer og ville bare ikke sove til formiddag. Nu sover hun da efter storesøster har gået tur med hende – super med en stor storesøster Ss

Tillykke med alle succeserne det fortjener du Ss

Knus Anja og Celine

flissiflissi
    Medlem

For en uges tid siden efterspurgte jeg gode råd, fordi Annika hader at komme i bad. Dem har jeg nu testet – allesammen på én gang! 🙂

Vi plejer at sludre, når hun har spist, men i dag smed vi straks kludene og fyldte badekarret. Mens vandet løb, stod vi hud mod hud og puttede. Det nød den lille dame meget og tissede fluks ned af mit maveskind i velbehag. Vi hoppede i karret og hun begyndte at brokke sig, så jeg lagde hende til. Hun tog desserten, halvt nede i vandet, mens hun kiggede med store, runde øjne. Efter sin snack, var hun afslappet og tilfreds. Jeg flyttede langsomt rundt med hende, så hun fik alle legemsdele under vandet. Hun nød det i fulde drag og mens det var sådan, stod vi op – bedst at slutte på toppen. Stor succes!!

I nat kom så succes nr. 2. Annika puttede sig kl. 22 og vækkede mig kl. 6 i morges. Uuh, hvor havde jeg spændte bryster! I dag er jeg superfrisk og kan bare det hele.

Manden har også sovet og kunne åbenbart fornemme mit overskud, da han kom hjem. Han har masseret mine skuldre, nusset mine fødder og….. FORFØRT mig på allersmukkeste vis. Succes nr. 3. 😉 😉

Knus og krams
    Lisbeth og Annika 131207

Zania6Zania6
    Medlem

Tillykke med det hele Lisbeth… Godt for dig.

Ronja sov også fra 23 til 6, desværre fik jeg et galdestensanfald, så jeg kunne ikke nyde det i fulde drag.

Super… God weekend

Zania & Ronja 161207

FruTillingFruTilling
    Medlem

Hvor lyder det bare skønt!
    Og dejligt overskudsagtigt 🙂 TILLYKKE med alle 3 succes’er! Bare det var mig!
    Har bestemt at jeg må forføre manden i weekenden, når prinsessen sover!

Vi har til gengæld også haft en succes-nat! Caren blev lagt i går aftes kl. 20 og vågnede først igen kl. 01.30 til en flaske. Sov igen kl. 02.15 og indtil kl. 07.30. Så også masser af nattesøvn her!!!

Manden er ude med kollegaerne i aften, så vi skal hygge os med baby-massage på det varme badeværelsesgulv inden et karbad med mor! Det bliver forhåbentlig succes på hele linien og (xxx) en lige så god nattesøvn som i nat!

Rigtig god weekend!

//Anne + Caren – der endelig sover en ordentlig lur i barnevognen!

Anonym
    Gæst

Kommer lige fra novemberterminen 🙂
    Min datter er også begyndt at blive ked af det når kommer i bad, men efter at have læst selvsamme tråd, som du referer til prøvede vi een af metoderne i går aftes. Vi fyldte istedet vores eget badekar og pakkede lillen ind i stofbleer og så gik hun og jeg ellers i karret sammen og det gik bare strygende. Det var en helt anden og fredfyldt oplevelse. Vi sørgede også for at slutte, mens det var sjovt *GG*. For at det ikke skal være løgn havde vi også succes med putningen, som ellers har vakt meget bøvl her og gerne ud til kl. 2 – 3 stykker om natten *GAAB*. Men i går aftes faldt hun i søvn kl. 22.45 og sov igennem hele natten … kun afbrudt af 2 gange amning, hvor hun straks sov videre bagefter, så det var altså også bare super succes x 2.
    Vi kan dog ikke leve op til jeres fine succesrate x 3 *GG*. Den stod bare på snorkboble forældre her straks hun sov !

Fortsat held og lykke til os med rigtig hyggelige bade

KH

Carina
    ( som da har tænkt sig at se om vi kan gentage gårsdagens succes igen i aften 🙂

Gina29Gina29
    Medlem

hold da fest… hvor har du trukken den billet.. Det var da herligt at høre!!!

Rigtig god weekend… 😉

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Hvor lyder det bare som en rigtig dejlig dag.
    Efter sådan en dag ville jeg også have super overskud :o)

Håber der kommer flere af den slags

Knus Sarah

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.