Mp3grl… :0)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    zupsanzupsan
    Medlem

Tænkte om I snart har fundet et navn til lillebror??? hi hi hi hi

kh SUsan 41+0

mp3grlmp3grl
    Medlem

Hej Susan 🙂

Nej det har vi faktisk ikke hihi. Jeg har prøvet og forslå de navne som kom på bud herinde, og dem jeg selv brød mig om, meeen nej, intet har givet pote endnu. Men vi har snakket om vi nok hellere snart må finde på noget, for elers vænner han sig bare til vi kalder ham Blyp hihi, det vil vi jo heller ikke 🙂 Han kommer sikkert bare til og hedde “Drengen Uden navn” 🙂
    Er stadig åben for forslag 🙂

Knus Annika + Blyp

zupsanzupsan
    Medlem

hi hi hi …………ikke sikekrt det er så godt at han vender sig til Blyp ha ha ha

Hvis jeg lige havde en million navne vill ejeg komme med dem, men synes faktsik jeg er ret blank. Vi har selv valgt at lillebror ska lhedde Oskar – det var det vi kunne blive enige om ;0) Hivsjeg suverænt måtte bestemme blev det Kasper eller Rasmus……..men det kan manden på ingen måde gå med til eler Kristian er også et hit her, men ungernes fætter, som vi ser en del hedder det……….så det går nok ikke lige!

Men glæder mig til at høre, hvad I kommer frem til! Måske du skulle udlove en dusør til – den som kan finde en navn, som din mand kan accepterer….he he he he og dig selvfølgelig..;0)

Susan 41+1

mp3grlmp3grl
    Medlem

Hehe mon ikke der snart dukker noget op? Vi er NÆSTEN enige om noget nu…skal lige ha overtalt ham resten af vejen. Håber du er igang med og føde lige nu, venter jo spændt på om der er ved og ske noget. Oskar er os et sødt navn, men den er manden nu heller ikke med på, og heller ej Kasper…har jeg forslået hihi.
    Men nå…ingen dusør den her gang 🙂 Bummelum…nu vil jeg lade dig føde i fred hehe…

Annika + Blyp 19 dage

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.