Babyalarm – erfaringer??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Babyalarm – erfaringer??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Tøser

Jeg har til Emma haft en Hoffer walkie sæt fra Harald Nyborg og har egentlig været glad for det, men nu er batteriet slidt totalt op og det kan ikke svare sig at købe nye batterier…

Husbonden har kigget lidt på en TopCom alarm – nogen som har erfaring med disse??

SuperNova og lign har ikke den store interesse pga prisen, mindre MÅ kunne gøre det…

Kom med et bud

Knus Lene og Asta 211207

FruTillingFruTilling
    Medlem

Hej Lene!

Vi er super glade for vores fra Harald Nyborg – så, da I nu har været glade for den, så var det da en mulighed at købe en ny fra Harald Nyborg, de er trods alt ikke ret dyre 😉

Go’ fornøjelse med dét…

Mange hilsner
    Anne + Caren

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Tøser

Grunden til jeg kigger efter en anden model er min mor…
    Ældre kvinder og teknik harmonerer ikke så godt :o)

Ulempen ved Harald Nyborg modellen er at den skal indstilles når den har været slukket, hvilket har voldt hende store problemer når hun har været barnepige…

Kunne godt tænke mig en model som bare skal tændes og så umiddelbar er klar til brug.

Knus Lene

dizzilizzidizzilizzi
    Medlem

Vi havde supernova til vores datter indtil katten syntes den skulle tisse på den. Den er super, men det er prisen jo også. Vi har fået anbefalet den fra Harald Nyborg, og har i sinde at købe den

Bisling1Bisling1
    Medlem

Hejsa :o)

Vi købte en lækker Phillips over e-bay (helt ny – fra en butik).
    Vi valgt at byde på den, i stedet for at købe den direkte, som man også havde mulighed for hos den pågældende butik – og sparede derved omkring 20£
    Med fragt fra UK blev det omkring 450 kr – for en alarm der står til omkring 1200 kr herhjemme.
    (Tjek evt. dette link http://search.ebay.co.uk/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=philips+baby)
    Så købte vi et rejsestik der kan lave UK stik om til danske – dette igennem http://www.batteribyen.dk som betaler for fragten.
    Så omkring 500 kr i alt for en spritny 100% digital alarm (for knap 2 år siden) :o)

Omregn evt. på http://www.valutakurser.dk/

Måske noget for jer?

Hilsen Sara 36+6, Silke 291105 & Mikkel 230797

Anonym
    Gæst

Hej

Vi købte den fra Topcom, men efter opladning virkede den ikke ??? Nu skal den returneres og så købte vi alligevel SupernovaII selvom den er hammerdyr – så ved vi da, at den virker 🙂 Og den er super ! Den funker bare og er rigtig handy. Vi skal også have en lillebror eller lillesøster til svesken engang og så har vi den jo også til den tid – så tænker at det ikke er så galt med prisen når vi kan bruge den flere gange…Men det er også mit rigtig gode argument overfor min mand, hver gang jeg vil spendere på bettefisen *GG* Det virker skal det siges *GG*

Så ja og tja den er dyr, men den er også super *SS*

Hej hej igen

Fra Carina og Lilja på 6½ uge

Gina29Gina29
    Medlem

Vi har den også. Men vi har ikke nogle gode erfaringer med den, hele tiden bliver vores frekvens forstyrret, især den som ligger hos lille pigen…
    Det er også selvom vi prøver en ny frekvens, måske er den så populær at mange her i kvarteret har den??!!!

Men vi har en ME babyalarm, og den er heller ikke fantastisk, man kan ikke høre lille pigen, men den skratter når hun melder sig.. Såh effekten er der, men det irritere mig at jeg ikke kan høre om hun bare lige grynter eller om hun virkelig er ked og har brug for mor…

Gina…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.