CTG tjek og tId til igangsættelse..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 CTG tjek og tId til igangsættelse..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    RundemigRundemig
    Medlem

Dejligt at høre søde …!!
    For NU synes du bare ikke det er spor sjovt længere, og du er bare så spændt på at møde lillemanden smiler sødt …

Så det er bare så skønt, at høre at de vil sætte dig i gang inden Nytår …

Håber snart han kommer til verden … Jeg venter spændt smiler sødt …

Knus Tina

skrubzskrubz
    Medlem

Det lysner lidt!! Var til tjek på Hvidovre i dag og få kørt strimmel og snak om igangsættelse.
    Strimlen så fin ud og udfra det ville JM ikke sætte mig igang før 2. jan hvor jeg er 42+0. Da hun sagde det, begyndte jeg bare at tudbrøle.. kunne slet ikke stoppe igen.. jeg forklarede hvordan jeg havde det fysisk og psykisk og lå bare der på briksen med snotten stående ud.. Hun var skide sød, og lod mig lige få vejret og sagde at hun ville prøve at få det rykket lidt frem, men at der ikke blev sat igang hverken 31.12 eller 1.1… såå det kunne være svært at få det til at passe.. desuden ville de jo helst ikke sætte noget igang med mindre man var 42+0 pga risici for komplikationer når man sætter igang.
    Men det lykkedes hende at få en læge til at godkende den 30. dec kl 9.30 – Hurra vi har en dato.. Hun undersøgte mig indenvendigt og jeg var åbenbart ikke specielt moden – ca 1 finger åben.. Så der er en masse arbejde endnu.. suk!!

Nå, men alt i alt en lidt mere lettet elefant der kan rapportere herfra.. har dog stadig kvalme og har lige kastet op igen.. phyhhh håber det snart går over igen.

Knus
    Sarah 41+2

soederbergsoederberg
    Medlem

Stakkels dig. Krydser fingre for der lige pludseligt sker noget af sig selv. Jeg har gået med stride plukveer hele dagen. Det er til at blive sindsyg af, at der ligesom ikke sker mere. Så jeg kan rigtig godt følge din frustration.

Heidi 41+0

zupsanzupsan
    Medlem

Dejligt at høre, at der er lys forude for dig :0) SÅ kan det være du kommer itl at skyde nytåret ind på din helt egen måde i år ;0)

Med mindre du føder inden d. 30. december.

Men mon ikke du kan få lidt mere ro – nu hvor du har en dato, det plejer at hjælpe lidt! :0)

kh Susan 40+1

Majse08Majse08
    Medlem

Årh hvor skønt for dig/jer Sarah…. Eeeendelig får du sat dato på… Håber at igangsætningen kører som den skal og at Samuel kommer ud til jer snart.. :))

Held og lykke søde…

Knus Majse

mp3grlmp3grl
    Medlem

Godt og høre…så er der jo lys forude, plus man kan håbe du går igang af dig selv inden, man ved jo aldrig…kan gå stærkt 🙂
    Rigtig go bedring til dig os…

Knus Annika + Blyp

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Jamen Sarah det er da skønt at i nu har fået en dato. Tillykke med det, så er der da virkeligt noget at se frem til.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.