Tog en ½ time for mig selv…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Tog en ½ time for mig selv…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Kender det alt for godt. Vi er taget på ferie hos bedste og morfar og i dag fik jeg lov til at sove helt selv mens de tog begge unger, nej hvor var det dejligt. Kan godt mærke her anden gang at jeg har lidt mere brug for at være mig selv.

Gina29Gina29
    Medlem

Synes også at jeg er mere rolig, jeg stresser ikke op over det samme som jeg gjorde første gang, og jeg synes jo det er lææænge siden jeg har stået med sådan en lille fis… (5år) Jeg føler mig lidt nybegynder agtig mht hvornår forventer man et smil. hvornår sover de igennem, må man give dem kamille the nu du ved alt det der… 🙂 Men det kommer jo nok, når jeg får brug for det.. ;.)

Gina29Gina29
    Medlem

Havde sendt den store i Tivoli med mine forældre. (dejligt at de har lyst til det)
    Fik ammet Victoria af, og puttet hende i sin vugge. Manden sad ved computeren og hyggede sig, Såh jeg skyndte mig at køre en tur i en børnetøjsbutik og en tur i fakta. Tænk at ½ time kan give en lidt mere overskud… Jeg havde simpelthen bare brug for at lige være “alene”… Er jeg den eneste som allerede havde brug for det.. Synes det hele står i bleskiftning, amning, lege med den store imens den lille sover, sorte render under øjnene, ingen masacra, fordi man alligevel hyler det af i løbet af dagen over glæden af ens unger er så dejlige (homoner ;.)
    Havde aftalt med manden at han skulle ringe hvis hun vågnede, og ikke først når hun var blevet ked af det.. Jeg nåede hjem og lave aftensmad inden hun overhovedet tænkte på at stå op, det det var jo heldigt…
    Gina… (som godt kunne bruge en omgang massage ;.)

RundemigRundemig
    Medlem

Nej nej nej smiler sødt …

Lille Amilia blev ‘passet’ i lidt over en time juleaften, så jeg tog mig god tid til at gøre mig juleklar og det var bare så dejligt …

Og det er bestemt ikke sidste gang smiler sødt …

knus Tina og Amilia, 1 md og 2 dage

Anonym
    Gæst

Det punkt nåede jeg inden Line var 2 dage… der var jeg ude og handle og hygge med mig selv og var faktisk afsted i halvanden time… Line får heldigvis flaske så det er bare skønt…
    Det giver så meget overskud at komme lidt væk…
    Sanne og Line 1 måned

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.