total tudefjæs

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Majer12Majer12
    Medlem

Efter en hel dag med småveer og et par timer med regelmæssige veer er farmand nu kørt afsted med Freja ud til farmor og farfar. Hun var vildt ked af det og jeg tuder helt vildt…. det er ligesom om hun godt ved hvad der skal ske. Hun blev ved med at sige at hun ville sove hjemme hos far og mor.
    Hun er ellers ikke ked af at være hos farmor og farfar, men det blev bare for meget nu.
    Jeg savner hende og er helt i følelsernes vold for jeg ved jo godt at næste gang jeg ser hende er hun sikkert ikke bare lille Freja på tre år mere nu er hun storesøster med alt hvad der følger!!!
    Jeg syntes ellers jeg var så afklaret med et hele, men fuck hvor er det svært. Pludselig kan man huske hvor ondt det gjorde at føde sidst, samtidig glæder jeg mig til at få babyen ud og se hvem han/hun er!

Nå men I hører fra Flissi når jeg forhåbentlig snart har født

Majbrit 40+2

zupsanzupsan
    Medlem

Held og lykke med fødslen!

kh Susan 40+6

flissiflissi
    Medlem

Herligt, at du er i gang, Majbrit!! 🙂

Det er hårdt med de små store… Freja kan helt sikkert mærke, at der er noget usædvanligt i gære og hun kan sikkert også mærke, at du har ondt, hvilket formentlig gør hende utryg.

De store bliver KÆMPEstore, når man pludselig har en lillebitte baby i favnen. Man ser, hvor store, de er blevet og man får øjnene op for nogle kompetencer, man hidtil havde overset. Det kan du godt glæde dig til! 😉

Når det bliver hårdt, så husk: Søskende er den største og bedste gave et barn kan få. Det kan godt være, ungerne ikke altid er enige i den påstand, men den er god nok… 🙂

Hav en rigtig god fødsel!!

Knus Lisbeth og Annika 131207

BeagleBeagle
    Medlem

Held og lykke med fødslen. Jeg var også selv tudefjæs da jeg afleverede min dreng på 3½ år til min søster dagen før jeg skulle sættes igang. Så jeg ved lige præcist hvordan du føler det.
    Men tænk på du snart er mor til 2 børn, din datter søster og din mand far til to dejlige børn.

Knus fra Beagle & Sylvia.

Anonym
    Gæst

Held og lykke med fødslen.

Det er ikke kun de små der tuder.

Da vi tog afsted om morgnen den 6/12 til pks blev mine to børn på 13 og 15 hjemme og skulle så hentes af mormor og morfar, når jeg var kommet tilbage på barselsgangen.

Min mor fortalte, ar da de hentede de stor havde min søn på 13 år helt våde og røde øjne. Han fortalte min mor, at han var så bange for, at der skulle ske noget med mig eller lillebror.
    Da han kom ind på stuen og så lille Emil og mig igen græd han som pisket igen.

Han har her efter fødslen fortalt, at han har været bange en stor del af min graviditet for,at noget skulle gå galt. Stakkels dreng.
    jeg ville ønske han havde sagt noget, så jeg kunne have snakket med ham om det.

Mette

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.