så kom min mikkel til verden den 27

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 så kom min mikkel til verden den 27

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    l8sbabyl8sbaby
    Medlem
    Anonym
    Gæst

tillykke med ham..
    Godt de ikk nåede at klippe
    Sanne og Line 1 måned og 1 dag

mp3grlmp3grl
    Medlem

Tillykke med lille Mikkel…glæder mig og høre de ikke nåede og klip dig 🙂 Ser frem til billeder af lille manden 🙂

Knus Annika + Blyp 13 dage

l8sbabyl8sbaby
    Medlem

han vejet 3930 og var 54 cm lang så en pæn stor dreng. en del forskel fra min første på 2550 og 47 cm.
    fødselen gik godt vandet gik kl 3,30 og han var ude kl 11 efter 40 min presveer hvor de 20 af min. han sad fast i i hullet gjorde pænt nas, hvis jeg havde fået en ve mer havde de klippet men ud kom han.
    er utrolig nem spiser sover og skider rigtig meget.
    mvh charlotte og mikkel 2 dage gammel

zupsanzupsan
    Medlem

Tillykke med Mikkel!

Susan 40+2

flissiflissi
    Medlem

Stort tillykke med Mikkel og godt klaret!! 🙂 Han var da pænt stor…

Kunne du mærke under fødslen, at han var større eller er en fødsel en fødsel?

Pøj pøj med ham!

Knus Lisbeth og Annika 131207

flissiflissi
    Medlem

Hvor er du sej!!!

Det er en stærk beslutning at vælge vaginal fødsel efter et akut KS. Stærkt, at du gjorde det og klarede det så godt! 🙂

25% af alle børn bliver rent faktisk født med navlesnoren omkring halsen, men ligefrem 4 gange… Det var noget at et halstørklæde at iføre sig til den store begivenhed. 🙂 🙂

Endnu engang tillykke!

Knus Lisbeth og Annika 131207

l8sbabyl8sbaby
    Medlem

fik ikke lov til at føde den første nåede kun at åbne mig 6-7 cm. sidst og fik så akut kejsersnit pga. faldene hjerte.
    ja han var pæn stor var skønnet til 3500. 5 dage inden. havde viklet navle snoren 4 gange rund om halsen, men var heldigvis ikke strem og navle snoren var 1m og 8, meget lang de havde ikke rigtig set nogle så lang før, så derfor målte de den.
    synes ikke det var så slemt at føde som jeg havde frygtede, synes virkelig det var rart da presveerne kom for så kunne man udrette noget.
    mvh charlotte og mikkel 2 dage

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.