Tror måske det er min tur nu…….(tør næsten ikke skrive det!)men lige et ??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Tror måske det er min tur nu…….(tør næsten ikke skrive det!)men lige et ??

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    pkl12345pkl12345
    Medlem

Hej Susan

Krydser fingre for at du ikke bare har snydeveer – nu er det da bestemt din tur! Snakkede lige med min mor idag, som sagde at hun netop hverken havde tegnblødning/slimprop eller vandafgang inden hun fødte, så det kan altså sagtens være du er på vej i fødsel :0)
    Held og lykke til dig!

Tina 37+3 (fra jan08)

RundemigRundemig
    Medlem

Hihi smiler sødt …

Jeg tror også det er blevet din tur søde – meget godt tidspunkt, vi er over julen og nytåret …

Hep hep søde tøs … Håber snart vi høre noget mere !!

Knus Tina (måske kun skudt en dag fra)

Anonym
    Gæst

Pøj pøj… det ku da lugte lidt af noe… og en kan sagtens gå i fødsel uden alle mulige tegn først.
    Så der det ut til at du måske emigrerer gården.

Lykke til
    MammaAnja
    40+5

zupsanzupsan
    Medlem

Men jeg har haft små plukveer/veer siden i morges, som er begyndt at tage lidt til i styrke (gør nu lidt nas nu) og hyppighed, så måske jeg er heldig, med mindre jeg bare følger reglerne for en 3. gangs fødsel. Håber virkelig ikke det går i sig selv.

Men kan man godt ha´ veer – uden tegnblødning/slimprop elelr vandafgang?? Ja selv om jeg har prøvet det før, aner ejg det faktisk ikke. Nogen der kan hjælpe???

Susan 41+1

mp3grlmp3grl
    Medlem

Hejsa…

Mit startede os som plukveer/veer uden noget tegnblødning eller vandafgang…det blev slemmere og tog da os tid, hvor de kom med 4-5 min mellemrum og havde en varighed på ca 30-40 sec. Vi kom ind på fødegangen, men havde kun åbnet mig knap en finger, så vi kunne tage hjem igen, men efter vi kom hjem, begyndte jeg så og bløde en smule, og veerne blev værre og værre. Og 4 timer efter tog vi afsted igen og var så åbnet 4-5 cm.
    Så det kunne da godt tyde på du er ved og være igang 🙂 Vi fik afvide dengang at veernes varighed skulle være 1 min eller mere før vi kom igen, eller til jeg ikk kunne holde ud og være hjemme mere 🙂
    Ihh håber da for dig der skal til og ske noget nu 🙂 Pøj pøj med det…glæder mig til og høre mere, så husk og hold os opdateret 😀

Knus Annika + Blyp

JulkosJulkos
    Medlem

Det lyder da som gode tegn. Jeg er også 3-gangsmor og havde hverken oplevet vand- eller slimpropafgang, da veerne gik igang. Jeg var ude og tisse sidste gang lige inden presseveerne, og der var toiletpapiret fortsat helt hvidt, så keep up the good work 😉
    Mange hilsner og pøj-pøj,
    Julie

Anonym
    Gæst

Jaaaaaa så blev det din tur (håber jeg) 🙂

Hep hep Susan måske er du snart mor til 3.

Held og lykke med fødslen.

Mette og Emil.

flissiflissi
    Medlem

Wiiiiii, Susan, kan det virkelig være rigtigt????? 🙂 🙂

Der behøver ikke være nogle tegn, udover veer, sååå…. Pøj pøj og krydsede fingre herfra! 😉

Knus Lisbeth og Annika 131207

Majse08Majse08
    Medlem

Pøj pøj Susan – håber snart der sker noget…

Dengang med Emil havde jeg veer i lang tid inden slimproppen kom… og vandet gik slet ikke…

Så det er vist meget individuelt..

Majse

MallelotMallelot
    Medlem

Krydser fingre og hepper på dig!!
    Er vist også ved at være din tur til at trække nr i køen nu 😉

Hold os opdaterede!

Masser af vestøv fra Trine 37+1 🙂

skrubzskrubz
    Medlem

Ihhhh held og lykke søde.. håber da for dig det er ved at være nu! Det er da også ved at være på tide!!

Hepper herfra..

Knus
    Sarah og Samuel 6 dage..

Carola27Carola27
    Medlem

Jeg havde heller ikke hverken slim eller blod inden fødslen første gang. Jeg så først blod, da jeg havde født. Måske slimproppen var gået 3 uger før, men jeg aner det faktisk ikke…….

Pøj pøj

Anonym
    Gæst

krydser fingre for at du er fuld i gang nu…
    Sanne

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Susan

Håber at du er i fuld gang lige nu;-)

Her hos mig er der ikke gang i noget som helst så jeg bliver nok nød til at løbe fra min aftale om at mødes på fødegangen med dig – øv øv for mig.

Pøj pøj – og glæder mig til at hører fra dig.

Pernille 40+2

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.