På Flissi´s opfordring :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 På Flissi´s opfordring :-)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    mp3grlmp3grl
    Medlem

Som flissi forslog, så syntes jeg vi skal tage en forslagsrunde hihi, måske kan jeg bruge jeres forslag…eller dvs jeg kan nok godt, det er manden som jeg skal ha til og være enig med mig…vi kan simpelthen ikke blive enig om nogle navne! Så frem med de super navne. Jeg har dog fået lov til at bestemme mellemnavn: Tino! Og efternavn blir Pedersen. Tino har jeg valgt fordi det er lidt sødt og specielt…og Tobias har Zaki som mellemnavn! Så kom frit frem, jeg er åben for forslag, så må vi se om manden er med os 🙂

Knus Annika + Blyp 13 dage 🙂

P.S Bent ser på navne som noget de kan hedde som voksen os, han mener åbenbart ikke at en Oliver f.eks ikke kan hedde Oliver som 30 årig. han er sgu lidt mærkelig hihi! Selv hedder han Bent og det sys jeg bestemt ikke man kan hedde i vores årgang! *suk*

RundemigRundemig
    Medlem

Jeg hepper stadig på Magnus eller Marius …

Men synes det er lidt svært med det mellemnavn, det driller mig lidt … Et rig´tig sødt navn, synes bare ikke der er noget der passer til hmm … Men det er jo også bare mig hihi …

Knus Tina

ThotteThotte
    Medlem

Marius Tino Pedersen

Sebastian Tino Pedersen

Casper Tino Pedersen

Mathias Tino Pedersen

Marcus Tino Pedersen

Mikkel Tino Pedersen

Tja det er mine bud :o)

Anonym
    Gæst

Daniel…
    det skulle Line have heddet hvis hun var en dreng

Anonym
    Gæst

Lidt forslag:

Victor Tino Pedersen (man er vel lidt farvet af sin egen dejlige søn med det navn:-)

Oscar Tino Pedersen

Synes det virker godt, når O’et går igen mellem fornavnet og “mellemnavnet” – i det hele taget skaber det lidt sammenhæng med nogle gengangere af bogstaver, synes jeg:-)….

Malte Tino Pedersen

Held og lykke med valget – er spændt på at høre, hvad I finder på…

Venligst Hellou og Liva 19 dage

flissiflissi
    Medlem

Ih dog, så vil jeg skynde mig at give mit besyv med…. 🙂

Christian Tino Pedersen

Rasmus Tino Pedersen

Jannik Tino Pedersen

Henrik Tino Pedersen

Simon Tino Pedersen

Jesper Tino Pedersen

Når Blyp bliver 30, vil der være mange på hans alder, der hedder Oliver…. Bent har nok været temmelig usædvanligt for 25 år siden, men vi har jo alle forskellige idéer om navne. 😉

Pøj pøj med forhandlingerne! 🙂
    Knus Lisbeth og Annika 131207

Majse08Majse08
    Medlem

Jeg synes at Niclas/Niklas er et sødt navn – og så synes jeg at Tobias’ navn klinger godt sammen med det…

Niclas Tino Pedersen
    Niklas Tino Pedersen

Det var mit besyv.. 🙂

Majse

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.