til junimor02/linda

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 til junimor02/linda

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

hej Linda

Tak for besked og du havde ret jeg havde ikke set beskeden fra dig. Det er svært at have to børn under to år på en gang, er du sindsyg man var priviligeret første gang.

Jeg kiggede også efter dig på gangen, var ved at tro at jeg havde spottet dig men opdagede at hun var fra Kirkes Åby, det var også godt hun havde haft et dårligt forløb.

Glad for at det var gået godt for dig og Milo. Sjovt du kom hjem klokken 12.30, tror jeg lige var på vej tilbage til barselsgangen efter opvågningen. Jeg boede på stue 2 og var også alene det var rigtig fedt at være alene og så på en stor stue der var da plads til besøgene.

Syntes det ar meget sejt at du tog hjem allerede efter 1½ døgn du må havde haft det godt, stoppede du så med de smertestillende også?. Hvem operede dig egentlig.

Tillykke med Milo vil jeg også lige sige.

kh lotte og Astrid 14 dage.

JuniMor02JuniMor02
    Medlem

Hej igen Lotte

Puha 2 børn under 2 år, jeg syntes det er rigeligt “svært” med mine 2 selvom min største er 5½ år og jo ret selvhjulpen :0)

Ja jeg havde det godt på 2.dagen, altså jeg gik stadig lidt foroverbøjet, men ville bare hjem. Fik en lille pose lyserøde piller med (Fortamol) men jeg glemte at tage dem, så det gjorde åbentbart ikke ondt nok ;0)

Der var udelukkende kvinder på operationsstuen, og jeg kan ikke huske hvad de hed, men på den lille seddel fra sygehuset står der
    Læger: Henriette Jensen, Gitte Bennick
    Jordemoder: Esther Næsager (tror jeg der står)
    Kan dog huske narkosesygeplejersken hed Louise, for hun var bare så sød….og hende der gav mig bedøvelsen hed Marina :0)

Fik du ks første gang?

Kh Linda og Milo

Anonym
    Gæst

hej igen.

det var anden gang jeg fik ks så er desværre inde i rumlen, men det var klrt bedre denne gang at det var planlagt selvom det var så urealistisk bare at møde klokken 7 og klokken 8.42 var hun ude.

Jeg havde også esther som jordmoder (mener fra infomødet at hun er jordmoder på alle pks. Lægen Gitte var også med hos mig men det var charlotte wilken som skar. Det var en mand der lagde bedøvelsen og narkosesygeplejersken var også en mand. sjovt med ham han sad og tørrede mit bræk op da jeg kastede op undervejs, virkelig frygteligt at kaste op mens man er bedøvet.

Jeps det er noget af en mundfuld med den “store” dreng svært at dele sol og vind lige. Men det bliver godt på sigt, men hårt det er det, måske er det også alderen der tynger.

synes stadigvæk at der er flot at du kunne klare dig uden smertestillende.

kh lotte og astrid

JuniMor02JuniMor02
    Medlem

Ej hvor ubehageligt at blive så dårlig under ks, jeg begyndte dog “kun” at ryste og så fik jeg et plastiktæppe over mig som de pustede varm luft i….dejligt!

Det var også mit 2.ks men det første som skulle have været planlagt blev til “akut” da fødslen gik igang 5 uger før tid, så denne gang var det en hel anden oplevelse.
    Jeg havde måske også mere travlt med at komme hjem denne gang fordi jeg kunne, sidst skulle vi jo blive i 3 uger fordi han var lille.

Er dog glædeligt overrasket over at min krop kommer sig så hurtigt. Har ikke deciderede smerter og mit ar er flot.
    Har smidt de 10kg ud af de 18kg jeg tog på og maven ser ikke specielt “hærget” ud, kommer nok alligevel til at være en bikini bekendt til sommer ;0)

Kh Linda og Milo

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.