Første gang Line bliver passet ude..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Første gang Line bliver passet ude..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så er min datter lige blevet hentet af et af vores vennepar.. de passer hende fra nu og så til 17.30-18.00….
    blev enige om at vi havde brug for tid alene og de ville gerne passe hende, de snakker selv om at få barn…
    Det er ikk hende der var med til fødslen som utrolig gerne vil passe hende, men føler ig stadig ikk tryg ved hende…
    Har det underligt indeni men savnet er faktisk ikk så stort som jeg troede..
    Sanne og Line 1 måned og 2 dage

flissiflissi
    Medlem

Kære Sanne

Har du nu hjertet med i at overlade Line til andre? Lidt alenetid er guld værd, så man kan pleje parforholdet, men det duer kun, hvis mor kan give slip.

Jeg tror, du gør rigtigt i ikke at lade hende den anden veninde passe Line. Hun lyder som lidt at en grib (undskyld udtrykket). Line skal kun passes af dem, du har FULD tillid til, når du ikke selv passer hende.

Jeg håber, I har haft jer et par fantastiske timer, dig og Henning. 🙂

Knus Lisbeth og Annika 131207

Gina29Gina29
    Medlem

Synes det lyder lidt underligt at din veninde som du betroede dig med at medtage til din fødsel, nu er så anmasende, måske føler hun nu at hun har mere at skulle have sagt fordi hun har været med fra starten??!!
    Som Flissi skriver, synes jeg også det er godt du har overladt Line i trygge omgivelser når det er første gang, og synes det er fint når det er en dag i ikke skulle noget fest eller andet deltagelse, så I nemmere kunne hente hende hvis nu det hele gik galt..
    Er spændt på at høre hvordan det var gået hos jeres venner..

🙂 Gina

Anonym
    Gæst

det gik bare så perfekt…
    Savnede hende selvfølgelig men ikk noget vildt… nød at have de par timer sammen med kæresten og vi hyggede os helt vildt..
    Smed os med det samme ind i sengen, nøgne, og lå bare og snakkede og lå og nussede… ingen sex eller pilleri, bare hygge..

de har hund dem hun var oppe ved og den havde været så sød ved hende.. de tog et billed hvor de 2 lå ved siden af hinanden i sofaen og sendte dte til mgi… det var så sødt…

De var heroppe ved os igen 17.45 og afleverede hende med det samme til mig, selvom hun sov… Line havde opført sig utrolig godt ved dem og de snakker selv om at få børn så line har vist skubbet dem i den rigtige retning..
    føler mig utrolig lettet over at have “overstået” første gang væk fra hende, men er nok ikk klar til at gøre det igen de første par dage..

Hende der var med til fødslen er lagt på is af os for vi gider det ikk.. hun vil heller ikk acceptere at line skal vågne og spise ved os, og kun os.. så der er lagt god afstand til hende…

dejligt med alene tid, det gav lidt mere overskud
    Sanne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.