Zupsan

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hej Susan

Jeg synes lige, du fortjener et lille baghjuls-trut og et velfortjent skulderklap…

Jeg ved ikke helt, om du er overelefant nu, men det er heldigt, at du er sådan et tålmodigt væsen, for ellers ville du da være blevet vanvittig af at vente nu! Jeg er i hvert fald glad for, at jeg ikke blev den sidste i elefantgården….

Stort smil og varme tanker til dig og din store mave. Jeg håber snart, du når til vejs ende. 🙂

Knus Lisbeth og Annika 131207

BeagleBeagle
    Medlem

Hej Susan.

Sikken en ære at være den sidste overelefant her i den efterhånden gabende tomme elefantgård !

Tager også hatten af for du holder det ud, baby efter baby arriverer her på terminen uden du råber: jeg vil også have min baby !

Go for it, my dear. Håber du snart må holde din dejlige bebse 🙂

Kæmpeknus,
    Beagle og Sylvia 201107.

zupsanzupsan
    Medlem

Tak for hilsnerne – men må erkende at utålmodigheden er egyndt at melde sig, men ved jo godt det hjælper ikke en s…….. Prøver at overbevise mig selv om, at der først sker noget efter mandag, hvor jeg skal ringe til Skejby ifht igangsættelse, så min hjerne kan få fred, men den er endu ikek blevet overbevist…..hi hi hi hi

Men den kommer jo nok ud, når tid er, det plejer de jo. ;0)

kh Susan 41+1 – som forsøger at være positiv :0D

Anonym
    Gæst

Helt alene er du ikke, jeg holder skanser her sammen med deg, nå har du noen dager mere enn meg på +tid, så det kan da godt være at du ikke blir den siste… Har også tid på mandag ang samtale om evnt igangsættelse..
    Vi må bare holde ut til de kommer ut………….

MammaAnja
    40+5

zupsanzupsan
    Medlem

Lyder godt, at jeg ikke er helt alene…. ;0)

Jeg håber virkeligt at det går i gang af sig selv, så jeg kan slippe for en evt igangsættelse. :0)

Men jeg hepper på at vi begge fødder i weekenden…. ;0) Kan ogs se på fødselslisten at der ikke er mange der er gået over tid, og som en skrev på et tidspunkt, er der jo desværre nogen der skal gøre det i forhold til statistikken…..hi hihi og det blev så desværre os.

Held og lykke!

Susan 41+1

Carola27Carola27
    Medlem

Hvis I føler jer ensomme i elefantgården, så er vi altså også ret tykke i januar 08 terminen ;o)))) Og I er velkomne til at stikke snablerne forbi…..

Carina 37+0

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.