Øv altså, lungebetændelse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Øv altså, lungebetændelse

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Jeg har hostet siden starten af december – ikke så behageligt med et hul i maven, men man kan jo vænne sig til meget…. I går stillede Christian så det ledende spørgsmål, hvornår på dagen i dag, jeg havde tænkt mig at tage til lægen? 😉

Afsted med mig og hjem igen med lungebetændelse og penicillin. Øv altså!!! Så tror da pokker, jeg har haft lidt svært ved at trække vejret ordentligt det sidste stykke tid….

Knus Lisbeth og Annika 131207

zupsanzupsan
    Medlem

Det var da godt du kom afsted – så du lige får styr på det! Kunne forestille mig, at det ikke er videre behageligt med et hul i maven. :0)

God bedring!

Kh Susan 40+1

BeagleBeagle
    Medlem

Velkommen i klubben 🙂 Jeg fik lungebetændelse af narkosen i sin tid, ret behageligt at hoste med hullet i maven. Det gør sguda nas, men er vitterligt quinde med hår på brystet synes jeg.

God bedring med “bælgene”

Knus,
    Beagle og Sylvia.

flissiflissi
    Medlem

Hej Beagle

Du kan tro, jeg tænkte på dig, da jeg fik diagnosen hos lægen i dag. Det GØR nemlig vildt nas at hoste og hoste. På sygehuset lærte jeg at holde en pude trykket mod maven, men det er stadig ubehageligt.

På den anden side, er det nu meget rart at fejle “noget”. Det betyder nemlig, at der er en mere effektiv behandling end bare tid og jeg kan se frem til snarlig bedring.

Hvad med dig, er du kommet over alle de mange ubehageligheder, du har måttet lægge krop til?

Knus Lisbeth og Annika 131207

BeagleBeagle
    Medlem

at jeg skam også har været på arbejde for at lave nogle dyreforsøg færdigt. Har nemlig ret til at bruge 30 rotter pr år til forsøg i forb. med mit projekt. Udnytter jeg dem ikke, kan jeg ikke overføre dem til næste år. Så jeg tog Sylvia, barnevogn, babser og pusletaske med på arbejdet og gik igang med de sidste dyr. Det hele er overstået, det var en hektisk uge men fedt at man har de resultater 🙂

Ikke mere arbejde, ingen bøger etc. før 1/9 !!!! Bortset fra et par dage i Januar hvor jeg skal ind og lave opgørelse over forbruget af alle vores forsøgsdyr. Ehhh, kan jeg overhovedet holde mig fra arbejdet ???

Knus,
    Beagle.

BeagleBeagle
    Medlem

Jo, jeg er kommet mig godt over at jeg nu er indehaver af tre kønne ar forneden. Har ingen problemer med at komme op at sidde i sengen, faktisk er jeg hurtigere end manden min når Sylvia begynder at skrige efter mad.

Egentlig er jeg overrasket over at jeg er kommet godt over det hele vi måtte igennem de første to uger ! Sylvia er godt nok syg med forkølelse men det er da langt bedre end en lungebetændelse eller noget andet.

Knus,
    Beagle og Sylvia 201107

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.