Det første smil og en lille update.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Det første smil og en lille update.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    BeagleBeagle
    Medlem

Først et rigtigt godt Nytår skal lyde fra mig og Sylvia. Håber I alle sammen har haft en dejlig Nytårsaften, vi havde en stille og rolig aften med nogle genboer og min mor. Det er grunden til jeg ikke har været så meget herinde, da min mor har været guld værd med en masse gode råd og opmuntring.

Sylvia har sådan set sovet de første 6 uger væk og for alvor vågnet af sin tornerosesøvn i går, hvor hun nu er begyndt at være mere vågen, kigger om sig og siger en masse sjove lyde. I dag kom det første bevidste smil. Jeg gloede godt nok længe, det er tidligt men min mor siger at det kan komme +/- et par uger. Det ubevidste smil hos Sylvia var altid bredt og mens hun sov eller blev ammet. Det rigtige smil var mens hun kiggede på mig og lige så forsigtigt kom der et lille smil og igen 🙂

Ellers er hun rigtig dejlig nem. Bortset fra i dag, hvor jeg virkelig har følt mig som Norah Malkeko. Det var ligefør jeg sagde MUH til manden da han kom hjem !

Tilsidst og ikke allermindst, stort tillykke med dem som har født. 2x Sarah og andre. Tillykke med de små guldgrise 😉

Stort knus,
    Beagle med kæmpebabser og Sylvia som snorkbobler.

flissiflissi
    Medlem

Nej, hvor dejligt med det første smil!! Jeg glæder mig helt vildt, til vi når dertil. Så føler man sig nemlig mere som mor end som mælkebar. 😉

Godt, at I kom godt ind i det nye år. Det gjorde vi også. Vi havde en fantastisk hyggelig aften med et vennepar, som venter barn. Alle pigerne sov som engle fra skyderiet, mens vi andre drak alkoholfri champagne og spiste kransekage. Skøn, skøn aften. 🙂

Jeg er ved at komme mig over min lungebetændelse og er snart fri af min karantæne, så jeg igen kan sende mælk til de små babyer i Skejby. 🙂

Jeg håber, du stadig er ovenpå og nyder, at hverdagen nu for alvor sætter ind igen.

Stort knus
    Lisbeth Malkeko og Annika 131207

Anonym
    Gæst

Her er det endnu kun de ubevidste smil. Men dejlige det er de. Faktisk grinede han den anden dag i søvne. Jeg lå med ham i sengen og småsov, da jeg pludselig hørte en underlig gryntende lyd fra ham. Da jeg åbner øjnene ligger han med et bredt smil og griner. Snorksovende, men det var simpelthen den mest vidunderlige lyd i verden. Gloede længe på ham bagefter i håb om, at han ville gøre det igen. Man bliver jo afhængig af den følelse indeni.

Glæder mig vildt til han vågner op til verden. Sover det meste af tiden og er kun vågen kort tid ad gangen. Men han er jo også kun 3 uger på lørdag. Så jeg skal nok bare være tålmodig.

Bingo og David 19 dage

Jeg glæder mig også helt vildt til det første bevidste smil kommer – det er simpelthen noget af der mest vidunderlige i hele verden! Indtil nu kommer der rigtig mange smilmens Victoria sover og det er også skønt, men det er nu alligevel bedre når de kigger en lige i øjnene og sender et ordentligt smil af sted 🙂

Vi kom også godt ind i det nye år sammen med nogel naboer, der også har to små børn. Desværre faldt Seastian i søvn kl halv tolv – han havde glædet sig så meget tilk at se fyrværkeriet… Vi prøvede at vække ham, men han var bare helt bevidstløs 🙁 Det var da også det første han spurgte til da han vårnede om morgenen, men heldigvis havde vi været lidt forudseende og gemt den største raket, så den blev sendt afsted tirsdag aften, til sor glæde for Sebastian 🙂

Knus Tina og Victoria

Anonym
    Gæst

hi hi ja det er rart med smil. Her kom det første i sødags(knap 4 uger) og siden kommer det ofte.

Mange hilsner
    Nina og frønsen 4 uger og 3 dage(1 mdr i dag)

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Beagle

Også godt nytår til dig, godt at høre nyt fra din kant.

Jeg glæder mig til at det er min tur til at opleve det brede og dejlige smil, men må nok vente et par uger endnu…

Knus Lene og Asta 211207

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.