Smerter og ildelugtende udflåde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Smerter og ildelugtende udflåde

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    zupsanzupsan
    Medlem

ville også ringe til fg, kan jo være det hele ikke er kommet med ud i første omgang!

KH Susan 40+6

AnjademantAnjademant
    Medlem

Hej det her har jeg ikke prøvet før, jeg har lidt ondt, føles som efterveer men de er der hele tiden., og mit udflåde er rødbrunt og ildelugtende og tykt…… er der andre med samme slags “barselsflåde”???

KNUS Anja

Anonym
    Gæst

nej ik her ihvert fald…
    bryder mig ikk om delen med at det lugter.. synes du skal ringe enten til sp eller fg, an på om du hart fået en sp endnu.
    bib mig når du har snakket med dem.. synes det lyder lidt alarmerende
    Sanne

ATA2004ATA2004
    Medlem

Nope, men har lige været på Gyn.Obstr. afd. Skal selv have en udskrabning i narkose i morgen, fordi der er hinderester i livmoderen. De spurgte netop til infektion: om jeg havde ondt og ildelugtende udflåd. Det har jeg ikke – jeg bløder bare pludselig igen alt for meget.

Jeg ville straks ringe til nogen og få det checket. Det skal ikke lugte grimt.

Kh
    Ann-Therese & Felix 12 dage

Anonym
    Gæst

Synes det lyder som om du skal en tur til egen læge.

Bingo

Hej Anja,

Du skal ringe til barselsgangen og få dem til at kigge på dig.
    Det lyder bestemt som en infektion i livmoderen… Jeg fik selv smerter der mindede om efterveer, men som blev ved og dagen efter fik jeg høj feber. Det viste sig at være en infektion i livmoderen, der skyldtes at der sad rester af moderkagen.
    Feberen blev slået ned med IV antibiotika og jeg fik en udskrbning i fuld narkose. To dage efter var alting fint igen, bare jeg tog min antibiotika kure.

KH
    Tina

AnjademantAnjademant
    Medlem

Har været ved lægen idag kl 09.15 uhyggeligt tidligt med et ammebarn Ss
    Og det er ikke en infektion, pyhhhh orker virkelig ikke et ophold på herning sygehus igen.
    Smerterne er efterveer – værrer denne gang pga at det er 3. gang.

Men tak for jeres indput, er glad for jeg har jer tøser.

Knus Anja og Celine 11 dage

flissiflissi
    Medlem

Godt, det ikke var noget alvorligt, Anja!! Jeg har tænkt meget på dig i dag…

Jeg havde også VILDT mange efterveer efter Annika´s fødsel. Det kan være rigtig slemt 3. gang.

Knus Lisbeth og Annika 131207

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.