Hvornår tør man smide bindet..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Hvornår tør man smide bindet..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    FruTillingFruTilling
    Medlem

hi hi…
    Er helt i samme båd som dig!

Har seriøst troet at nu var det slut og droppet bindet.
    Jeg har knap taget et par pænere trusser på, før det er begyndt igen – så jeg kender det UDEMÆRKET!

Så velkommen i klubben af os der hænger ved!

🙂
    Anne + Caren 19 dg.

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Tøser

Jeg er meget træt af at gå med bind hele tiden, har hele mit liv været en tampax-pige og hader bind af et godt hjerte :o)

Men – 3 gange har jeg troet at mit barselsflåd var slut, og 3 gange er det startet igen ret så eksplosivt, og helt pjattet med blod überalles er jeg jo heller ikke – så jeg holder ud!

Men nu har jeg været “tørlagt” i næsten 2 døgn og håber virkeligt at det er slut. Men hele tiden nager tanken – er det nu også slut?

Har i oplevet det samme, altså at det stopper og starter flere gange?

Knus Lene og Asta 14 dage idag!

MatmagMatmag
    Medlem

Jeg tør bestemt ikke at smide bindet endnu. Asta (endnu en 🙂 ) er 4 uger og 1 dag i dag, og der er ikke tegn på, at jeg lige sådan holder op med barselsflåd – desværre.

Jeg er overrasket over, at I allerede er ved at være færdige med det skidt.
    K.h. Matilde

flissiflissi
    Medlem

Jeg bløder også on/off med et par dages interval. Netop som jeg overvejer at smide bindet, kommer der en kaskade og jeg er ved at blive vanvittig af det!

For mit vedkommende, tør jeg ikke smide bindet, før jeg har været tørlagt i mere end 2 døgn…

Lisbeth

Gina29Gina29
    Medlem

Øv, hvor er i heldige. Mit er ved at aftage men jeg har stadig en del barselsflåde. så jeg er nok en af de “heldige” som har det i en mdr. tid.. ØV!!!!! Er godt nok også træt af at gå med “SKRIDTBIND” som min mand så feminit kalder det, HMM…:(

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Så kører vi igen – bliver snart vanvittig af at det stopper og starter hele tiden.

Denne gang gik der næsten 3 døgn inden jeg kamp-blødte igen, så mon ikke jeg skal være tørlagt mindst 14 dage inden jeg tør overveje at smide bleen :o)

Knus Lene og Asta 211207

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.