Et kort pusterum og godt nytår.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Et kort pusterum og godt nytår.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Tøser

Lige en kort hilsen fra mig, og godt nytår til alle – både dem med bebs på armen og de som stadig venter…

Det går ok her i huset, Asta har meget mavekneb og nægter konsekvent at sove i dagtimerne, men i dag er det endelig lykkedes at få hende til at gå omkuld i barnevognen…
    Emma på 3 syntes pludselig ikke det er så sjovt at være storesøster, så det kræver også lige lidt ekstra at mor og far. Vist godt at hun snart skal i børnehave og rase lidt ud igen :o)

Amningen er back on track i hvert fald for nu, men produktionen svinger stadig en del. I aftes faldt Asta allerede i søvn kl 19 efter at have bøvlet med maven hele dagen. Hun var kortvarigt vågen ved 22 tiden og fik en lille ammetår, men kun fra det ene bryst…
    Kl 4.30 vågner jeg med kanon-ondt i et meget overfyldt højre bryst, så ud og finde et varmt omslag mens husbonden fik rusket liv i lillepigen. Heldigvis var hun så godt sulten så jeg lige fik taget toppen, men måtte altså lige i et varmt bad da vi stod op for at få tømt godt ud og få masseret lidt :o)

Men håber i alle kommer godt ind i det nye år, og tak for alle råd og kommentarer i det gamle.
    Knus Lene og Asta 211207

Gina29Gina29
    Medlem

Godt nytår Lene…

Godt at høre det går fremad med amningen.. Måske havde du lige brug for noget ro omkring dig…

Min datter på 5 synes nu stadig det er dejligt at være storesøster, men hun savner bestemt også sin børnehave… Såh det er vidst godt de snart skal hen og lege med deres venner igen…

Gina 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.