Lidt hjælp plz…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Lidt hjælp plz…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hop I bare i dobbeltsengen og nyd hinanden!!!! Det er da bare positivt, at du har lyst.

Opstarten kan være lidt hård, da hormonerne kan gøre, at man er lidt “tør”. Når der så ovenikøbet er gummihætte på, kan det kradse lidt. – Ikke noget, som lidt glidecreme ikke kan afhjælpe… 🙂

Vi er også i gang igen. 😉

Knus og god fornøjelse
    Lisbeth

Anonym
    Gæst

Det er vist bare at gå i gang. Ifølge læge og jordmoder skal I bare bruge kondom indtil du har været til læge, når baby er 8 uger.

Så hvis du har lyst, go for it…

Bingo

mp3grlmp3grl
    Medlem

På søndag er Blyp 3 uger gammel…men det her handler nu ikke om ham 🙂
    Det handler om MOI! Jeg er nu ved og være der hvor jeg faktisk har ekstrem meget lyst til sex igen!! MEN, hvornår kan man ha sex igen? Jeg bløder ikke mere…det er kun sådan noget brunt barselsflaåd som kommer ud nu og det er meget meget lidt. Jeg blev ikke syet eller noget som helst da jeg fødte så jeg føler faktisk ikke noget som helst til at det kun er 3 uger siden. Har det som inden jeg blev gravid. Så skal man prøve sig stille og roligt frem? Eller vente noget tid endnu? Og jer som har fået sexlivet igen…hvor længe gik der? Ved dog vi skal ha anskaffet nogle kondomer…ikke lige en favorit…men indtil videre må man jo nøjes 🙂
    Såå…HVA GØR JEG?

Knus Annika (som er helt frisk)

Anonym
    Gæst

vi havde sex herhjemme da line var 11 dage gammel.. jeg blødte ikk mere og var undskyld mig men SINDSSYG liderlig….
    havde dog snakket med min læge fordi jeg havde nogle sting indvendigt som ikk villle hele men de var ok sagde han, så vi kunne bare dyrke lagen gymnastik
    Sanne

mp3grlmp3grl
    Medlem

Det er vel nøjagtig sådan man kan beskrive mig…sååå jeg tror næsten det skal afprøves i aften når begge unger sover 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.