Nu er fødslen rykket tættere på….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Nu er fødslen rykket tættere på….

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af flissiflissi.
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Flissi.

Du har det sikkert ligesom mig – tror ikke min krop er i stand til at opdage at en graviditet faktisk ikke skal vare for evigt :o)
    Med Emma blev jeg tjekket 11 dage over tid, men der var totalt lukket/slukket og alt snøret til…

Derfor er jeg også ret sikker på at jeg IKKE føder til termin denne gang, og så kan JM lave alle de krumspring hun overhovedet kan finde på – hun må såmænd gerne prøve voodoo hvis bare det kan sætte noget igang så jeg slipper for ks denne gang.

Er sikker på at du holder indtil d. 13 – vi menneskeelefanter holder næsten evigt *GG*

Knus Lene som endelig nåede en rundvisning på fødegangen så nu er jeg helt klar….

flissiflissi
    Medlem

I dag var dagen, hvor vækkeuret ringede kl. 6.15, så vi kunne komme til forberedelsessamtale til PKS. Efter 2 akutte KS var der ikke meget nyt i informationerne, men det var alligevel spændende. Vi fik udfyldt de sidste papirer, snakket med narkosen og nu er alt bare klart til den 13/12.

Mentalt, var det et stort skridt nærmere fødslen, selvom jeg stadig nyder at være gravid. Vi er kommet på den anden side af min yngste datters fødselsdag, så Blob er nu den næste store begivenhed i mit liv.

Om det er en træthedsreaktion på Heidi´s fødselsdag i går eller en psykisk reaktion på samtalen i dag, ved jeg ikke, men jeg skal lige love for, jeg har plukveer i aften! Det er ikke de trælse, nivende plukveer, som i midten af graviditeten, men derimod nogle gode, “dybe” nogen. De ruller helt fra toppen af livmoderen til bækkenbunden uden at gøre ondt. Dejligt at mærke, at kroppen træner!

For en sikkerheds skyld tager jeg den med ro i aften. Jeg skulle helst ikke få rigtige veer, for så ender jeg med endnu et akut KS og det er ikke planen! 😉

Lisbeth 36+2 – fra sofaen

zupsanzupsan
    Medlem

Dejligt, at I nu har fået “overstået” fødselsdag mv. Jg glæder mig godt nok ogås til, at kunne koncentrere mig 100% om nr. 3´s ankomst, men men men 3 ugers tid endnu, så burde det være muligt! ;0)

Mon ikke du holder ud til den 13. decmber – håber jeg for dig, hvis du er indstillet på den dato og ikke har behovet for at føde inden. :0)

Men god slapper til dig i aften!

Susan 35+5

zupsanzupsan
    Medlem

Så tror jeg vi er i familie hos menneskeelefanterne, for jeg gik 13 dage over første gang og 4 dage anden gang, men hvis min lille teori holder, så rammer jeg termin denne gang……he he he ja right…. min teori er at der bliver skåret nogne dage af for hver fødsel……hmm…….. total ulogisk, men ok! ;0)

Susan 35+5

flissiflissi
    Medlem

Hehehehe, en helt stor familie af menneskeelefanter er vi… 🙂

Jeg er med på noget voodoo, hvor vi svinger med snablerne i en skummel, lille rundkreds, hvis I truer med at gå alt for lang tid over. Jeg har jo mit på det tørre… 😉 😉

Lisbeth 36+2

flissiflissi
    Medlem

Hehe, jeg er så sikker på, at jeg holder til den 13., at jeg nok slet ikke opdager det, hvis jeg rent faktisk får veer….

Med den første blev jeg hjulpet på vej, da jeg var 41+0 og med nr. 2 skete der ikke en dyt, da jeg blev sat i gang, da jeg var 38+0.

Jeg tror, jeg er en menneskeelefant, når det kommer til fødsler, så jeg skal nok vente på at blive poppet den 13/12. 🙂 🙂

Lisbeth 36+2

zupsanzupsan
    Medlem

Så må du sgu svinge snablen endnu mere for os andre! he he he

Susan

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.