Så poppede det første kuld tvillinger….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Så poppede det første kuld tvillinger….

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af flissiflissi.
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    l8sbabyl8sbaby
    Medlem

ej tilykke det bliver da bare ved nu var. håber også de kommer hurtig hjem så, kan nok godt tage en rum tid.
    mvh charlotte 36+2

AnjademantAnjademant
    Medlem

Alle de babyer….uha jeg håber det snart er min tur

Kram Anja

zupsanzupsan
    Medlem

ja tillykke til dem, håber de kommer sig huritigt! :0)

Susan 34+6

flissiflissi
    Medlem

Kelidas enæggede tvillingepiger kom til verden i nat.

De er født i uge 31 vejer hhv. 1600 og 1300 g. Der går nok en rum tid, før vi får en fødselsberetning og indtil da vil jeg krydse mine fingre for, at de kommer godt igennem de første uger.

Lisbeth 35+3

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Hov det gik lidt for stærkt hehe
    Håber at både mor og de to piger har det godt :o)

Sarah 34+3

frkRubinfrkRubin
    Medlem
    min1babymin1baby
    Medlem

Hold da op der sker noget her inde nu… Nu vil jeg gerne snart med på den vogn… ;o)

Men stort tillykke til Kelida med deres 2 piger. Håber det går godt for dem og at de næste uger bliver lette og komme igennem.

Knus Vicky 38+3

annoverannover
    Medlem

Det var nogle små piger….uuuhhhh… Jeg krydser fingre for at de kommer sig hurtigt, så de kan komme hjem og nyde hinanden hele familien.

Hjertelig Tillykke til Kelida 😀
    Knus AB 37+1

Rigtig hjertelig tillykke med de 2 piger, håber både mor og børn har det godt og kommer godt igennem det første stykke tid.

Chris 34+2

jea1808jea1808
    Medlem

mange gange tillykke med dem.. Håber i alle har det godt………. knus fra Jeanette(jan 08)

jea1808jea1808
    Medlem

mange gange tillykke med dem.. Håber i alle har det godt………. knus fra Jeanette(jan 08)

skrubzskrubz
    Medlem

Ihhh det går da helt bananas i dag herinde.. skøøønt!!! 🙂

Stort tillykke til Kelida og hendes små fine piger.. Håber at de har det rigtigt godt og de bliver passet godt på på hospitalet til de har fået sig en god kampvægt!

Knus
    Sarah 35+6

FruTillingFruTilling
    Medlem

STORT tillykke til Kelida og deres fine piger!

Håber hun finder denne tråd når hun kommer hjem og kan læse alle lykønskningerne!

Håber også at både mor og piger har det godt!

//Anne
    36+5 ca.

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Jamen som der dog er gang i den idag – kunne vi ikke håbe at samme tempo fortsatte en uges tid – så kunne det snart blive min tur :o)

Kæmpe tillykke til Kelida med pigerne – håber de trives så de snart kan komme hjem og nyde familien.

Knus Lene

Gina29Gina29
    Medlem

Uha uha er det kulden som sætter gang i tingene.. 😉
    De lyder godt nok af nogle små pus, men heldigvis har vi jo nogle dygtige læger og sygeplejesker… So all the best to the little family… 😉

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.