Anjademant

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hej Anja

Hvor er du blevet af??? Jeg gætter på, du er indlagt til aflastning, men skal da lige høre, om der er noget andet galt?

Her er lidt stille uden dig, så skynd dig at få det bedre og kom tilbage! 🙂 🙂

Knus Lisbeth 34+4 – 4 uger til PKS

AnjademantAnjademant
    Medlem

Uhhh din blærerøv…4 uger til pks…. 😉

Nej jeg er ikke indlagt, jeg aflaster herhjemme, har fundet nogle alternative løsninger der hjælper på rod, smerter og børn Gg
    Smerter = akupunktur af min læge
    Rod = Mand og børn har fået en opsang, og laver nu deres egen arbejdsfordeling.
    Børn= er ved at gå alle spil igennem sammen, spiller dem og vi læser bøger hver dag.
    Mig selv = har fået en lænestol der kan ligges ned (lidt som en stressless) hvor jeg kan sidde i det meste af dagen uden smerter, og den er super at slumre i (kostede 20 kr på kfum´s loppemarkede…VILDT)
    Så alt ialt er jeg ved godt mod, jeg nyder at vi er trådt ind i sidste halvdel af november.
    Men jeg har ladet pc´en være lidt, da den er en tidsrøver når ungerne er hjemme.

Knus Anja 34+5

flissiflissi
    Medlem

Dejligt at høre fra dig og at alt er vel!!! Jeg kender godt det med tidsrøveren….

Det lyder mægtigt med din nye stol. Tænk, at den lige kunne løse problemet. Lækkert – og så til den pris! 🙂

Jeg er især glad for at læse, at du har det godt og har fundet lidt humør igen. Du virkede meget modløs i sidste uge og jeg har tænkt meget på dig. Der er op- og nedture og nogle gange fra dag til dag, men derfor er det stadig vigtigt at tage hånd om de dårlige dage. Godt, du ikke fortsatte nedad!

Tak for dit hurtige svar. Man bemærker jo, når der mangler nogen i “flokken”. Fortsat god fornøjelse og masser af hygge i den nye stol! 🙂 🙂

Knus Lisbeth 34+4 – glæder mig til om 4 uger!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.