så fik jeg endelig købt barnevogn m.m.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 så fik jeg endelig købt barnevogn m.m.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    frkRubinfrkRubin
    Medlem

Har været liiidt længe om at komme i gang, men i går var min mor på besøg og så tog vi på babyshopping :o)
    Har købt en Trille dream retro, med i prisen fik jeg pusletaske, regnslag og fluenet, takkede nej til lift da jeg har en voksi, hvilket gav mig en rabat på 300 kr
    Fik også købt dyner og sengetøj og håndklæder og meget andet, så nu begynder jeg så småt at føle mig mere klar :o)
    Nu skal det så bare blive december. iiih hvor jeg glæder mig

Sarah 28+6

zupsanzupsan
    Medlem

Tillykke med barnevognen, vi har selv en trille fream til vores yngste, og har været okay tilfreds! :0)

kh Susan 29+2

RundemigRundemig
    Medlem

Nej hvor spændende Sarah … Det er så skønt, når der kommer lidt styr over tingene …

Jeg elsker at shoppe, og hvis jeg ikke ligger et lille bånd på mig selv – ville jeg shoppe eller ose hver dag … ELSKER DET !!!

Tillykke med vognen og råber sammen med Marie – kan du så komme i gang med læsningen griner sødt …

Tina 32+4

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej Sarah

Tillykke med barnevognen og alle de andre skønne ting 🙂 Det er så hyggeligt at finde de ting, man vil have til sin bebse…

Vh Vibeke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.