læste lige der er en på nov terminen der har født.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 læste lige der er en på nov terminen der har født.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    ksmoderksmoder
    Medlem

Puha nu er det jo snárt os – synes ik jeg er helt klar endnu, selvom jeg nok bliver en af de første (skal have pks 30.nov eller 1.dec).
    Måske er det fordi jeg ved han skal opereres osv. At det er derfor jeg er nervøs. Men selvfølgelig glæder jeg mig også rigtig meget, til at se ham og holde ham i mine arme :o). måske bliver det noget andet når jeg går på barsel…

Kan huske jeg også var nervøs sidst, men da jeg så gik over tid. gik det over og så ville jeg bare have ungen ud…

Andre der har det som mig???

ksmoder 31+5 (7 uger tilbage)

dizzilizzidizzilizzi
    Medlem

Ja, det er tæt på nu. Sagde lige til min kæreste, at det er sidste gang vi får løn inden vi bliver forældre for første gang. Lukas skal tages med Ks, så det bliver før den 29. nov, så det er jo spændende. Er godt nok ved at blive lidt nervøs for det, men det skal jo nok gå godt.

Er dog ikke helt klar endnu, men bliver det meget snart, og så kan jeg få ro på det hele 🙂

Gina29Gina29
    Medlem

Tror nu også at november går enorm hurtig, og så står vi pludselig sidst i nov og december.. Jeg skal lave børneværelse, samt købe ind til børneværelset og tøj samt andre diverse ting til babys ankomst, lave kontor på gangen, købe julegaver og hygge samt nyde min barsel med min datter inden lille søster kommer.. Såh jeg kan ikke se hvordan jeg kan sidde stille 🙂

zupsanzupsan
    Medlem

LIgger også i den sene ende i december, og jeg synes både der er lang tid og samtidig utrolig kort tid til, at det skal være, med andre ord i forhold til at babyen kommer ud – så er der laaaang tid, men i forhold til at blive færsdige herhjemme….pyyhhhh der er kort tid. Hmm….. det går jo nok det hele! :0)

Susan 29+2

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.