Av min fit…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Gina29Gina29
    Medlem

jeg synes godt nok at lille pigen møver sig godt og grundigt ned i min jah… skede/tissekone/fit eller hvad man nu skal kalde den… Men av av av.. hele dagen igår gjorde det møg ondt og i dag har jeg faktisk haft det som om jeg har haft en mild grad af veer, dvs værre end plukveer, men ikke mere end da jeg lagde mig i sengen og lå der hele dagen at det stoppede efter nogle timer. Jah lige som mens. smerter. JEg tænkte at hvis jeg tog den med ro ville det stoppe og det gjorde det jo.. Så jeg slog koldt vand i blodet i stedet for at ringe til fødegangen, for så slem synes jeg nu altså heller ikke det var.. Men er der andre som har haft det således???

AnjademantAnjademant
    Medlem

Lillepigen møver også rundt hos mig,og med bækkenløsning gør det herre nas, som om huner ved at skrue sig ondt, så jo AUUUU kender det godt, og det gør at mine plúkveer tager til.’øv

Knus Anja 30+1

frkRubinfrkRubin
    Medlem

kender jeg alt for godt, sådan har jeg det også. dog uden plukveerne gudskelov, men jagene ned i skeden de er der skam og det rigtig mange gange dagligt. Gør det lidt hårdt at opretholde gejsten på mit praktisted, men må jo bide tænderne sammen og holde ud de sidste 3 uger.

Sarah 29+0

Anonym
    Gæst

Lige det bøvler jeg ikke med, men jeg kan tydligt mærke, at lillebror er ved at blive noget større og stærkrer, for det gør altså sommetider naller ondt når han mosler rundt derinde.

Mette 31+2

skrubzskrubz
    Medlem

Du er ikke den eneste!! Jeg går også jævnligt og får stik og jag op igennem skeden.. Shit hvor gør det ondt.. og jeg bliver sgu så bange hver gang.. Der følger nemlig også plukveer med.. De kommer især hvis jeg er lidt for aktiv – igår var vi i fields og shoppe et par timer.. det var mere end jeg kunne holde til – for jeg kunne ikke andet end at ligge ned da vi kom hjem.. Men det er vel bare fordi baby jogger godt igennem dernede.. ikk?

Synes nogle dage er værre end andre.. det har nok noget at gøre med hvordan de lige vælger at ligge den dag.. idag har været ok for mig… kun lige et par enkelte jag – hvorimod andre dage er ligesom du beskriver.. og ja der er ikke andet at gøre end at lægge sig ned og holde sig i ro!!

Knus
    Sarah 31+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.