Så gik jeg på barsel

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Så gik jeg på barsel

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg havde simpelthen min sidste arbejdsdag i dag. Jeg synes, det er vildt, som tiden er fløjet afsted. Tiden gik dræbende langsom indtil uge 12 – men den er bare forsvundet lige siden. Jeg er lærer, hvor vi får lov at gå fra 8 uger før termin – det er SÅ dejligt. Nu kan jeg blot læne mig tilbage, begynde redebyggeriet og ellers blot glæde mig over, at jeg kan give min dejlige 3 årige søn en masse ekstra opmærksomhed, inden den lille gør sin ankomst midt i december. Jeg glæder mig særligt meget til julemåneden. Jeg håber på, at min krop giver mig lov til at julehygge i fulde drag med småkage-bageri, juleindkøb mm. Sidst fødte jeg 3 uger før tid, så nu må vi se, om småkagerne skal hentes hos bageren i år:-)
    Rigtig god efterårsferie til jer, som er så heldige – og god arbejdslyst med de sidste dage til jer, som stadig knokler derude på arbejdsmarkedet.
    Venligst Hellou (30+6)

zupsanzupsan
    Medlem

Dejligt – fedt, at du kan gå fra tidligt! Nyd det nu i fulde drag og jeg håber da, du når dit bageri til jul ;0)

Susan 29+1

Anonym
    Gæst

Jeg er også lige gået på barsel og det er bare SÅ fedt!! Jeg har ikke rigtigt orket mit arbejde siden sommerferien og synes tiden har sneglet sig afsted. Så jeg glæder mig vildt til at få slappet ordentligt af og få koncentreret mig om den lille ny og forberedelser mht. udstyr mm.

Bingo

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.