Aflysning til kbh møde d. 17/10

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Aflysning til kbh møde d. 17/10

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Øv…..jeg er virkeligt ked af det, men er nødt til at aflyse til vores møde d. 17/10.

Er der en af jer andre der vil overtage opgaven med at reservere bord?

Tea-time, skydebanegade 3
    Tlf nr. 39963060

ATA2004ATA2004
    Medlem

Jeg er også blevet forhindret. Måske vi skulle finde en anden dag?
    Kh
    A-T

skrubzskrubz
    Medlem

Øv hvor ærgeligt med jer to.. Hvad siger I andre tøser, skal vi ikke rykke det så de så vidt muligt kan komme med?? Meld lige tilbage, så vil jeg da også gerne stå for at bestille bord osv..
    HVad siger I til fredag den 19. eller mandag den 22.?? Sådan omkring 11.30??

Knus
    Sarah

Jeg kan desværre onsdage, hvor jeg har fri …. jeg må så vente med at hoppe på til jeg har barsel.

Go’ tur til jer andre :O)

Knus Jette 31+1

RundemigRundemig
    Medlem

Godaften smiler sødt …

Jeg kan fredag den 19. okt – om mandagen er det ikke så godt hmm …!!

Men synes det er helt ok, at vi aflyse i næste uge …

Tina 32+1

Anonym
    Gæst

Hej piger

Jamen hvis I rykker det til fredag vil jeg da gerne være med…

Det lyder som en god ide med brunch

Vi ses
    Nina

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Det ville da vær dejligt med en ny dato. Jeg kan både fredag og mandag. Fredag skal jeg dog gå senest kl 13.15 da jeg skal til gymnastik i vand. SÅ hvis det blir fredag ku vi måske starte lidt tidligere f.eks kl 10 ???
    Smiler

skrubzskrubz
    Medlem

Det lyder som om der er mest stemning for fredag.. det ville da ogsåp være en super måde at slutte ugen af på.. og varme op til weekend hyggen! 🙂

Så Kl 10 fredag er ok med mig.. så må I bære over med at jeg nok har lidt små øjne.. *G* 🙂

RundemigRundemig
    Medlem

Nåe ja Sarah … Det kommer jeg jo nok også med smiler sødt …

Meen jeg synes der var noget om, at stedet vist ikke åbnede så tidligt … Men men det kunne man måske undersøge eller grine højlydt et andet sted …

FruTillingFruTilling
    Medlem

Hej Kbh-tøser!

GLÆDER mig til jeg går på barsel, så jeg også kan være med på formiddags/frokost-aftaler.

Vil rigtig gerne møde jeg er og ked af, at jeg ikke har kunne kommer til nogle (som helst) af de andre aftaler!!!

//Anne
    31+6

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Jeg har lige været inde og se at de åbner kl 10 om fredagen. Men hvis man skal reservere bord skal man samtidig bestille en af deres menuer. F.eks deres morgenkomplet, den lyder ret lækker.
    Prøv at gå ind på http://www.tea-time.dk

Anonym
    Gæst

Jeg er med på fredag den 19. oktober kl. 10. Skal også til svømning kl. 13.15, vi kan jo følges Maria… Er du også på cykel?

Morgenkomplet er helt fint med mig.

Bingo (EEEEENNNNN arbejdsdag tilbage…)

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Ja jeg tror bare jeg tar cyklen. Er dog ret klodset i øjeblikket så jeg cykler langsomt, lige for at være på den sikre side. Så nu er du advaret Bibbi. Smiler…..

Anonym
    Gæst

Jeg må da indrømme, at det heller ikke går for hurtigt her…

Men jeg kommer da frem

Bibi

Vi ses vel også i dag til svømning, hvis din scanning altså går godt og maven arter sig?

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.