Måtte bare have et stykke med rød sild

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Måtte bare have et stykke med rød sild

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    min1babymin1baby
    Medlem
    min1babymin1baby
    Medlem

Ups, trykkede for hurtigt, her kommer teksten.

Jeg var ovre og købe lidt ind her til aften og købte et glas røde sild. Det kunne jeg godt lige have til frokost i morgen.
    Da jeg så står og skærer løg til vores aftensmad, så får jeg en usigelig trang til og skal have en mad med rød sild NU. Så her inden aftensmaden har jeg lige ædt et stykke rugbrød med rød sild, majonæse og løg. UHM hvor det altså bare smager godt. Nu kan jeg så nok bare ikke spise særlig meget aftensmad.

Det er ellers ikke meget jeg får TRANG til, men nogle gange kommer det lige over mig.

Hvad med jer, hvad får i trang til?

Knus Vicky 32+3

Anonym
    Gæst

Ja, det er noget skørt noget med den madtrang. Normalt kan jeg ikke lidt remoulade. Den anden dag fik jeg pludselig en stor trang til spegepølse med remoulade og ristede løg – ja, kværnede 4 halve 🙂 Jeg ville aldrig – før graviditeten – vælge sådan en mad.. Meget mystisk!
    Venligst Hellou (30+4) – to arbejdsdage tilbage:-)

Anonym
    Gæst

He he kender det godt.
    Her er det bare rugbrød med leverposteg, mayonaise og agurk.
    Sådan er par stykker spiser jeg hver dag c”,)

Mette 30+5

Anonym
    Gæst

leverpostej med rødbeder.. har lyst til det hele tiden, men det må ikk bare være hvilken som helst leverpostej… det skal være himmelev….
    og så agurker— skær ofte et par stykker i løbet af dagen i skiver og så spiser dem
    sanne 31+6

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Jeg fik forleden en pludselig trang til risengrød, det har jeg ellers aldrig gide at spise, synes det er noget af det mest kedelige og intetsigende der findes her på jorden. Men mig afsted efter grødris og mælk og så ellers i gang med at koge, fantastisk hehe

Sarah 28+3

FruTillingFruTilling
    Medlem

Griner og nyder at læse, hvad I andre kræser over 🙂

Jeg har fået en latterlig trang til rejeost (ved I at de ER begyndt at putte flere rejer i end før???) – det smager fantastisk på fx. Alt-I-En-kiks 🙂

//Anne
    31+6

BeagleBeagle
    Medlem

Rå kartofler ???? Dog var dog sjovt, sådanne kunne jeg aldrig ville klemme ned.

Min fiskebesættelse holder stadigvæk, der spises fortsat fisk i lange baner plus nu er jeg begyndt at gå amok i grønne æbler. Der bliver gnasket sådanne 5-7 stykker dagligt til min søns store forfærdelelse.

Beagle, 32+4

flissiflissi
    Medlem

Tjaaa… Nu er jeg kommet over min makrel-besættelse, og så er det i stedet rå kartofler, jeg kan blive helt desperat efter. En formiddag traskede jeg i rutefart mellem køkkenet og stuen, så siden har jeg taget konsekvensen og skrællet mig 3-4 stykker, når jeg er i gang… 🙂 Mmmm.

Lisbeth 29+4

Anonym
    Gæst

Til at starte med måtte jeg bare have pomfritter lavet i friture og helst lige før alt lukker. Så var jeg “lyst” fri i en periode, hvorefter jeg begyndte at spise 4 halve rugbrød med stegt torskerogn på, så var det leverpostejen med agurk. Lige nu er det mandler. Derudover er jeg begyndt at spise sovs med velbehag, har aldrig gjort det før, syltede asier og kavier plejer heller ikke kunne glide ned, men generer mig ikke nu. Godt vi er gravide, ellers ville nogle af disse underlige lyster være for sære SS

Julianne

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.