3. JDM-besøg

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af flissiflissi.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Så var jeg også afsted til mit 3. JDM-besøg. Denne gang var jeg ved min “rigtige” jordemoder, i stedet for en vikar. Hun er virkelig sød og kan huske at have mødt mig i Herning i forbindelse med en af mine tidligere fødsler. Hun er i Silkeborg nu.

Gestationsalder: 27+5
    BT: 115/75 – dejligt, det er normalt igen!
    Urin: minus
    Ødem: Ja – øv, men nu får jeg akupunktur mod det
    SF-mål: 30 cm.
    Fosterpræs: UK – pyt, jeg skal have PKS
    Fosterskøn: 1400 g. – stor baby!
    Hjertelyd: God og varieret

Et rigtig godt besøg. Jeg har for mange plukveer til at arbejde, så hun var godt tilfreds med, at jeg går hjemme. Jeg skal prøve at tage en ekstra tand af aktivitetsniveauet, selvom det er svært med to små børn.

Næste besøg er om 4 uger og jeg glæder mig allerede! 🙂

Lisbeth 27+5

BeagleBeagle
    Medlem

Dejligt at læse om dit gode JM besøg 🙂 Tallene ser jo rigtig super ud, lidt træls med ødemerne (har ikke haft det mens jeg har været gravid men i forb. med en anden sygdom) Det er ikke specielt rart. Har du det kun om aftenen eller allerede fra om morgenen ?

Ang. dit indlæg i min dagbog om min frække kat. Det er en siameserkat fra opdrættet Skuld i Agedrup. Hans navn er Skuld di Guldfaxe (Skuld betyder “fremtid” på oldnordisk). Herhjemme kalder vi ham for Faxe eller chokoladebollen (bølle, når han er fræk) hvilket han er flere gange i timen. Men ellers renlig og rigtig lækker lillemis. Det er en gave at have sådan en dejlig lille misling. Den gamle accepterer ham nu, lader ham kravle rundt og nappe og bide i ørerne.

Knus fra
    Beagle, 30+5

flissiflissi
    Medlem

Hej Beagle

Jeg har desværre ødemer døgnet rundt, men det er værst om aftenen. Jeg kan ikke længere passe min vielsesring, som ellers plejer at være i overkanten stor. Jeg kan især se ødemerne ved mine vamsede knæhaser og mine underbukser er begyndt at stramme over hofterne. 🙁 Håber ikke, det bliver værre!

Sikke da en fin kat, I har fået og sikke et navn. Vi har altid haft racehunde og har fået mange gode grin over de mystiske kennelnavne, der optræder i stambøgerne. Faxe er et friskt og frækt kaldenavn og Chokoladebollen… Hvor kært! 🙂 🙂

Pøj pøj med veerne – eller forhåbentlig mangel på samme!

Lisbeth 27+5

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej

Super med et godt jm-besøg. Og skønt for dig, at du mødte din jm. igen 🙂

Det er en fin stor bebse du har 🙂

Vh Vibeke (som håber du har husket at slappe af)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.