Hvad kan baby smage?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Hvad kan baby smage?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    frkRubinfrkRubin
    Medlem

hejsa

Det er noget med at nogle af smagsstofferne fra det vi spiser finder vej ud i fostervandet, så når bebsen drikker fostervandet skulle den altså kunne smage dele af hvad du har indtaget, og det gælder vist alle fødevarer. Hvordan det kan lade sig gøre aner jeg ikke, heller ikke om der er ting de kan smage tydeligere end andre.

Sarah 26+2

kelidakelida
    Medlem

hejsa jeg har en gang hørt at den vist nok kan smage meget stærk mad, men hold mig ikke op på det.

det med de søde sager, husk på at chokolade giver glade børn :)))

syseniasysenia
    Medlem

Har lige læst, at baby nu kan smage. Det lyder jo hyggeligt, men ved I, hvad og hvorfor den kan smage? Kan den smage, hvis jeg spiser stærk eller sød mad? Og hvordan? Er det fostervandet, der tager smag efter, hvad jeg spiser?
    Sjovt at tænke på! Hvad mon baby vil have til aftensmad 🙂
    Jeg skal i hvert fald passe på ikke at gøre den for sukkerglad lige som mig selv 🙂
    KH Margit 30+0

Gina29Gina29
    Medlem

Guud det var jeg slet ikke klar over, hvis jeg har spiste noget guf godt mad/slik eller hvad jeg nu propper i hovedet, så har babyen sparket vildt og tæsket rundt, og så har jeg da for sjovt sagt at dette måtte den lille da kunne lidt da den blev så aktiv.. deværre kan det jo så også bestyde at den synes at det er for klamt.. 😀

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.