på lørdag 14 dage

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 på lørdag 14 dage

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Jeg startede ed at sætte dette indlæg ind i debatten, og da det ikke virkede satte jeg det i min dagbog og pling… dukkede det op herinde… underligt…

AnjademantAnjademant
    Medlem

Skal vi til kønsscanning i Fredericia det er d. 29 sep altså en lørdag.. GLÆDER MIG VILDT til at se baby igen. Jeg er overbevist om at det er en dreng, har aldrig oplevet så megen aktivitet i maven som med denne ss

Nyder ellers livet, der er god gang i symaskinen så jeg kan holde mig i ro, det er altså genialt piger.. TAK for jeres bestillinger, det hjælper mig virkeligt til at føle mig nyttig trods bækkenløsning. Og kom bare med flere forresten, jeg har kun 3 tilbage på listen.
    Idag er en af de der vidunderlige stille dage hvor jeg bare kan slappe af inden dagen starter, jeg møder jo først kl 11.30 og har været oppe siden kl 07.30 og fik bagt lidt brød (det stod til langtidshævning på køl fra igår, og skulle bare væltes ud på pladen, SUPER Nemt..)
    Laura bliver først afleveret kl 10 i børnehaven, det fik jeg indført/gennemtrumfet da hun startede – de bad om at hun senest blev afleveret kl 9 men det modsatte jeg mig, med det grundlag at der altid snakkes om forældres tid med børn, og at når jeg så havde mulighed for at vente så ville jeg det, vi gav det en prøvetid på 3 mdr, og det fungerede fint, for Laura har ikke svært ved at komme med i lege og er bare et rigtig godt “socialt børnehavebarn” fedt…
    Mia passer sin skole og har det sidste år selv cyklet i skole dygtig pige, selvom der er 2½ km derhen, er hun aldrig kommet forsent, de bliver så store de unger godt jeg har en lille en i vente for jeg er slet ikke færdig med at pusle om de unger, og egentlig er både Mia og Laura ved at være trætte af mit nusseri, på nær lige når Laura og jeg sover længe og ser fjernsyn før vi står op, men da er der heller ikke nogen storesøster hjemme *GG*
    Ha en god dag alle.
    Knus Anja 25+5

AnjaA72AnjaA72
    Medlem

Hej Anja,

Er lige på besøg fra jan. terminen, selvom min termin faktisk er blevet rykket til den 29/12.

Jeg skal også til scanning i Fredericia, bare lørdag den 22. sep. Glæder mig også helt vildt.

Rigtig god fornøjelse, er sikker på at det bliver en fantastisk oplevelse.

Hilsen en navnesøster

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.